וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת בית הספר שנדקרה בלוד: "עם סכין כזאת לא מגיעים לגנוב רכב"

המשטרה תפסה את החשוד בתקיפת רויטל קנינו אתמול מתחת לביתה כשהוא עושה דרכו לתל אביב - ולפי שעה לא ברור אם המניע למעשה היה פלילי או לאומני. "קרה לנו נס", סיפרה. "אנחנו אנשים של שלום ולא מחפשים מריבות עם אף אחד"

צילום: חני לוז/ TPS

רויטל קנינו, מנהלת בית הספר שנדקרה אמש בלוד, תיארה היום (שלישי) לוואלה! NEWS את הרגעים הקשים שעברו עליה אתמול, כשאלמוני דקר אותה מתחת לביתה. "עם סכין כמו זו שהייתה לו, אני לא מאמינה שהוא הגיע רק כדי לפרוץ למכוניות", אמרה. "קרה לנו נס". לדבריה, ההיתקלות בו הייתה אקראית לחלוטין, מאחר שלה ולבני משפחתה אין אויבים. "אנחנו אנשים של שלום ולא מחפשים מריבות עם אף אחד".

מיד לאחר האירוע פתחה המשטרה בסריקות, והיום נעצר החשוד במעשה כשהוא בדרכו לתל אביב. לפי המשטרה, בשעות הבוקר תקבל מידע כי הוא בדרכו לתל אביב וקיים חשש שהוא מתכוון לבצע פיגוע בעיר. בעקבות כך נפרסו מחסומים בתל אביב ובכביש 1 והמשטרה העלתה בצורה דרמטית את הכוננות באזור המרכז. לפי שעה לא ברור אם המניע למעשה אמש היה לאומני או פלילי.

בעלה של רויטל, שלומי, פעיל ציבור מוכר בעיר לוד, אמר: "קיבלנו את החיים בחזרה, מקווה שנצליח לצאת מחוזקים מהסיוט הזה. ב-3:00 בלילה חזרנו הביתה, פצועים וחבולים, ובעיקר מנסים להתאושש מהטראומה הזאת".

עוד בוואלה! NEWS:
"בשבוע שעבר הוא בא להיפרד": מוחמד ואחמד נהרגו בתאונה ברומניה
"הרגו אדם כי רצה שקט": אב ובנו שדקרו למוות את שכנם נידונו למאסר
האו"ם: דאעש מציב תושבים במבנים ממולכדים במוסול כמגנים אנושיים

רויטל קנינו שנדקרה בלוד על ידי פורץ מכוניות, מרץ 2017. באדיבות עריית לוד, מערכת וואלה! NEWS
רויטל מקבלת ביקור חולים בביתה היום/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות עריית לוד

יאיר רביבו, ראש עיריית לוד וידיד קרוב של משפחת קנינו, תיאר את האירוע כ"נס". "ערב ראש חודש ניסן שחל אמש הביא עמו נס לרויטל היקרה שלנו. ברוך השם שזה הסתיים כך, כי זה יכול היה להיות גרוע יותר. אני שמח שהמשטרה והשב"כ פעלו בנחישות ותפסו את הדוקר, שאינו תושב העיר. העיר לוד מתאפיינת בדו קיום עדין אך יציב ורויטל עצמה כמנהלת בית ספר פועלת כל השנה בשיתוף פעולה עם בית ספר ערבי בעיר והתלמידים משני בתי הספר לומדים להכיר מקרוב האחד את השני. לא במקרה הביקור הראשון הבוקר בביתה היה של מנהלת בית הספר הערבי עם תלמידיה בביתה של רויטל".

"כשהגענו למקום ראינו בתוך דירה אישה כבת 44 בהכרה מלאה כשהיא סובלת מדקירות בפלג גופה העליון", סיפר אתמול חובש רפואת חירום כונן מד"א על אופנוע מד"א מנדי אמיתי. "סיפרו לנו שהיא נדקרה ברחוב ועלתה הדירה. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישות ועצירות דימומים ופינינו אותה לבית חולים". מהמרכז הרפואי אסף הרופא נמסר כי מצבה של האישה בינוני ויציב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
זירת דקירה בלוד, מרץ 2017. מד"א
זירת האירוע, אתמול/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully