וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשבוע שעבר הוא בא להיפרד": מוחמד ואחמד נהרגו בתאונה ברומניה

28.3.2017 / 17:00

משפחותיהם של מוחמד ג'בארין מלוד ואחמד דהאמשה מכפר כנא התקשו לקבל את הבשורה על מות יקיריהם בתאונה ברומניה. "מוחמד היה תלמיד מעולה, תמיד היה מוקף בחברים", סיפר דודו. "מבקשים מאללה סבלנות להתמודד עם האבל", שיתף דודו של אחמד

עריכה: ניר חן.

"בשבת האחרונה מוחמד הגיע לביקור בישראל והיה מוקף בבני משפחתו, עכשיו מתברר שהוא הגיע לארץ להיפרד ולהגיד שלום", סיפר היום (שלישי) לוואלה! NEWS קאיד ג'בארין, דודו של מוחמד ג'בארין, שנהרג בתאונת דרכים ברומניה. בתאונה נהרג גם אחמד דהאמשה, בן 23 מכפר כנא ונפצע בן דודו של ג'בארין.

ג'בארין, בהן 23 מלוד, וחבריו שנסעו עמו ברכב למדו רפואה בקונסטנצה. "הוא היה בשנה הרביעית ללימודיו, תלמיד מעולה, בולט ומצטיין בלימודיו, תמיד היה מוקף בחברים, חלם להיות מנתח גדול שיחזור לישראל, לאחר שיסיים את לימודיו", הוסיף דודו קאיד.

הדוד שחזר את הרגעים הקשים שבהם הגיעה למשפחה הבשורה הקשה על התאונה. "נודע לנו הבוקר על האסון, לפי המידע שקיבלנו, הם התנגשו במעקה ועפו לנהר, אחרי מאמצי החייאה שלקחו יותר מארבע שעות, קבעו את מותו. מוחמד ישב ליד הנהג, והיה בצד שפגע המעקה ועף לנהר".

עוד בוואלה! NEWS:
"הרגו אדם כי רצה שקט": אב ובנו שדקרו למוות את שכנם נידונו למאסר
מסע שורשים ראשון לנוער באתיופיה: "אפגוש את אבא אחרי עשור"
"את רצחת את אמא": העדויות שהובילו לזיכוי האדריכל מרצח אמו

מוחמד אלגברין, נהרג בתאונת הדרכים בבוקרשט, רומניה. 28 במרץ 2017. באדיבות המשפחה
"תלמיד מצטיין". מוחמד ג'בארין/באדיבות המשפחה

דודו הביע ייאוש מתאונות הדרכים הרבות שמתרחשות בארץ ובחו"ל. "צריכים להעביר את המסר לדורות הבאים - ללמוד מהאחרים ולשים לב. חייבים להשקיע מאמצים בחינוך לתרבות נהיגה טובה". במשפחה ביקשו להודות למשרד החוץ והקונסוליה ברומניה על הסיוע.

דהאמשה היה בשנתו השלישית ללימודי הרפואה ברומניה. פאהד דהמשה, דודו ומנהל מחלקת החינוך בכפר כנא, סיפר כי הידיעה על מותו התקבלה בערה בבית המשפחה. "קיבלנו שמועות סותרות לגבי מצבו עד שהגיעה הבשורה המרה. אנחנו מאמינים שמה שאללה גוזר זה מה שצריך להיות ומבקשים ממנו את הסבלנות להתמודד עם האבל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אחמד דהאמשה, תושב כפר כנא שנהרג בתאונת דרכים בבוקרשט רומניה, 28 במרץ 2017. באדיבות המשפחה
"מה שאללה גוזר זה מה שצריך להיות". אחמד דהאמשה/באדיבות המשפחה

חבר מועצת עיריית לוד, עבאד אזברגה, חבר קרוב של משפחת ג'בארין מלווה את המשפחה בשעתה הקשה. "אנחנו מתכוונים לעזור למשפחה, הוריו של מוחמד צפויים לעלות בשעות הערב על מטוס בדרכם לרומניה, לסייע בהבאת גופתו של מוחמד לקבורה בישראל".

השניים שנהרגו היו במכונית עם שלושה אנשים נוספים, כולם סטודנטים לרפואה, כשאירעה התאונה בבוקרשט בשעה 03:00. טרם ברור אם הנהג איבד שליטה על המכונית. בעקבות התאונה הידרדר הרכב לנהר דמבוביצה. כל החמישה חולצו מהנהר ופונו בידי כוחות החילוץ לבית החולים פלוראסקה. ג'בארין מת מהיפותרמיה ואילו דהאמשה מת מפצעיו במהלך ניסיונות הטיפול בו.

ישראלי נהרג בתאונת דרכים ברומניה. arab48.com, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה בבוקרשט, הלילה/מערכת וואלה! NEWS, arab48.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully