וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 14 רכב על אופניים חשמליים ונהרג מפגיעת רכב בנתניה

הנער נפצע באורח קשה מאוד לאחר שנפגע מכלי רכב ברחוב שמואל שבעיר. הוא פונה לבית החולים לניאדו כשהכרתו מעורפלת עם חבלת ראש קשה, ומותו נקבע לאחר שפעולות ההחייאה לא צלחו

רוכב אופניים חשמליים בן 14 נהרג מפגיעת כלי רכב ברחוב שמואל שבנתניה. : דוברות מד"א, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, : דוברות מד"א

נער בן 14 נהרג אתמול (שישי) לאחר שנפגע מכלי רכב בעת שרכב על אופניים חשמליים ברחוב שמואל שבנתניה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו את הנער כשהכרתו מעורפלת והוא סובל מחבלת ראש קשה ופינו אותו לבית החולים לניאדו שבנתניה כשמצבו קשה מאוד. מבית החולים נמסר שהנער הגיע במצב אנוש ולאחר שניסיונות ההחייאה לא צלחו נאלץ הצוות לקבוע את מותו.

"כשהגענו למקום ראינו על הכביש במרחק של כמה מטרים מהאופניים את הנער. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותו במהירות במצב קשה מאוד", סיפר חובש רפואת חירום במד"א, בנימין סעדיה סיפר. "נהגת הרכב כבת 30 נבדקה בשטח ולא נזקקה לפינוי לבית החולים".

חובש רפואת חירום של איחוד הצלה שהגיע לזירה סיפר: "כשהגעתי למקום הענקנו טיפול רפואי ראשוני לנער שרכב על אופניים חשמליים והיה ללא הכרה וללא דופק ונשימה. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני בזירת כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית ובמצב אנוש. למרבה הצער נקבע מותו של הצעיר בבית החולים לניאדו".

עוד בוואלה! NEWS:
ללא כתב אישום: דין משמעתי לשוטרים שתקפו עובד במרכול בתל אביב
מותה של אישה בפתח תקווה התגלה כרצח; בן זוגה ואחיו נעצרו
אב חשוד בהריגת בנו בן ה-17 ממנת יתר: לא ידעתי שצרך את החומר

רוכב אופניים חשמליים בן 14 נהרג מפגיעת כלי רכב ברחוב שמואל שבנתניה. מד"א
רוכב אופניים חשמליים בן 14 נהרג מפגיעת כלי רכב ברחוב שמואל שבנתניה/מד"א

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים, מסרה כי "המקרה המזעזע הזה מצטרף לשורת פגיעות חמורות של ילדים שנפגעו ולצערנו גם נהרגו כתוצאה מתאונות בהן יש מעורבות באופניים חשמליים".

מנתוני ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים עולה כי מאז שנת 2008 מתו 32 ילדים, כאשר בשנת 2016 חלה עלייה דרמתית: 7 ילדים נהרגו בתאונות במעורבות אופניים, שלושה מתוכם במעורבות עם אופניים חשמליים. מתחילת השנה מת ילד אחד בתאונה במעורבות בתאונת אופניים.

(עדכון ראשון: 17:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully