וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב חשוד בהריגת בנו בן ה-17 ממנת יתר: לא ידעתי שצרך את החומר

31.3.2017 / 14:05

גופתו של הנער נמצאה בבית המשפחה בנתניה בספטמבר, ונתיחת הגופה העלתה חשד להימצאות כמות גדולה של אדולן בדמו. לטענת האב, שמעצרו הוארך עד ליום שני, הוא לא ידע שבנו צרך את הסם שהחזיק בבית

חשד לרצח בנתניה, אוקטובר 2015. ניב אהרונסון
כוחות משטרה בנתניה/ניב אהרונסון

תושב נתניה בן 39 נעצר אמש (חמישי) בחשד שגרם למותו של בנו, בן 17, שנמצא ללא רוח חיים בביתו בחודש ספטמבר האחרון. ממשטרת מרחב השרון נמסר כי נתיחת גופתו של הנער במכון לרפואה משפטית העלתה חשד להימצאות כמות גדולה של הסם הכימי אדולן בדמו. על פי ההערכה, כמות החומר היא שגרמה למותו.

בתום חקירה סמויה של המקרה, האב נעצר ונחקר בחשד לגרימת עבירת המתה בסיום הליך איסוף הממצאים, ותוך ליווי פרקליטות המדינה. מעצרו של החשוד, המוכר לרשויות ולמשטרה מתחום עבירות הסמים, הוארך היום (שישי) בתום דיון בבית משפט השלום בפתח תקווה עד ליום שני. לטענתו, הוא לא ידע שבנו צרך את האדולן שהחזיק בבית.

עו"ד גיא עין צבי שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד מסר: "מדובר בטרגדיה משפחתית שהתרחשה לפני כחצי שנה". לדבריו, האב לוקה בנפשו ולאחר שבמאמצים רבים הצליח להיגמל מסמים קיבל באותה תקופה תחליפי סם על פי מרשם. "בעקבות הטרגדיה מצבו הנפשי הידרדר בצורה קיצונית והוא אושפז בבית חולים פסיכאטרי למשך מספר חודשים".

עוד בוואלה! NEWS:
מותה של אישה בפתח תקווה התגלה כרצח; בן זוגה ואחיו נעצרו
משפחת הנרצחת מטבריה: "לא חשבנו שבעלה לשעבר יפגע בזבוב"
הואשם בעשרות עבירות מין ובאונס בתו - וזוכה מחמת הספק

חשד לרצח אישה בפתח תקווה. נובמבר 2015. מגד גוזני
מקרה נוסף פוענח בפתח תקווה. כוחות משטרה בעיר/מגד גוזני

השבוע פוענח מקרה נוסף, של תושבת פתח תקווה בת 35 שנמצאה בביתה ללא רוח חיים לפני כשבועיים. בן זוגה, בן 42, נעצר בחשד לרצח. אמש נעצר גם אחיו של החשוד, בן 38, בחשד שסייע לרצח ובדה ראיות. מעצרו של החשוד המרכזי הוארך עד ליום ראשון הקרוב, ואחיו יובא בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר.

אתמול הותר לפרסום כי מאיר גולדשטיין, תושב טבריה בן 34, חשוד ברצח גרושתו בטבריה. "בת קול קראה לי ואמרה – זה זרע עמלק", הסביר החשוד את מעשיו. בית משפט השלום בנצרת הורה על הארכת מעצרו של גולדשטיין, עד 13 באפריל.

(עדכון ראשון: 11:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully