וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שגופתה נמצאה בביתה: תושב פתח תקווה נעצר בחשד לרצח אשתו

31.3.2017 / 14:07

החשוד, בן 42, נעצר בבית החולים גהה שם היה מאושפז בעת האחרונה, זאת לאחר שזוגתו נמצאה ללא רוח חיים לפני כשבועיים. אחיו נעצר אף הוא בחשד שבדה ראיות וסייע לרצח. חקירת נסיבות המוות נמשכת

חשד לרצח אישה בפתח תקווה. נובמבר 2015. מגד גוזני
מעצר החשוד המרכזי הוארך עד יום ראשון. כוחות משטרה בפתח תקווה/מגד גוזני

תושב פתח תקווה בן 42 נעצר השבוע בחשד לרצח אשתו, בת 35, שנמצאה ללא רוח חיים בביתה בעיר לפני שבועיים. מעצרו התבצע בבית החולים הפסיכיאטרי גהה, שם אושפז בעת האחרונה. מעצרו הוארך עד ליום ראשון הקרוב, ואחיו, תושב העיר בן 38, נעצר אף הוא אמש (חמישי) בחשד שסייע לרצח ובדה ראיות. הוא יובא בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרו.

גופת האישה נמצאה ביום שישי לפני שבועיים בבית ברחוב שטמפפר. היא הועברה לבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר, וכבר בתחילת החקירה עלה החשד כי לא מתה בדרך טבעית. ממצאים שנאספו בדירה שבה נמצאה גופת האישה לא אפשרו לחוקרים לקבוע באופן חד-משמעי כי מדובר ברצח, וחקירת האירוע נמשכת.

עו"ד גיל גבאי שמייצג את הבעל החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית מסר: "מדובר באדם הסובל במשך שנים ממחלות נפשיות ומוכר לרשויות בריאות הנפש מזה שנים. ההחלטה על אשפוזו הייתה של המשטרה לאור מצבו הנפשי ולא מיוזמתו. אנו נמצאים בשלבים הראשונים של החקירה, פרטי המקרה נמצאים בבדיקה לרבות מצבו הנפשי של הבעל".

עוד בוואלה! NEWS:
תושבת חולון התלוננה על התעללות קשה מצד בן זוגה – ונעצרה
קצין מג"ב חשוד בניסיון אונס: "הפסקתי כשביקשה וניסיתי לפייס אותה"
משפחת הנרצחת מטבריה: "לא חשבנו שבעלה לשעבר יפגע בזבוב"

חשד לרצח אישה בפתח תקווה. נובמבר 2015. מגד גוזני
גופת האישה הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית. כוחות משטרה בפתח תקווה/מגד גוזני

אתמול הותר לפרסום כי מאיר גולדשטיין, תושב טבריה בן 34, חשוד ברצח גרושתו בטבריה. "בת קול קראה לי ואמרה – זה זרע עמלק", הסביר החשוד את מעשיו. בית משפט השלום בנצרת הורה על הארכת מעצרו של גולדשטיין, עד 13 באפריל. גופתה של האישה, אדל גולדשטיין קלמן, נשלחה לנתיחה במכון לרפואה משפטית. טרם נמסר מועד הלווייתה.

(עדכון ראשון: 9:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully