וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין מג"ב חשוד בניסיון אונס: "הפסקתי כשביקשה וניסיתי לפייס אותה"

30.3.2017 / 23:09

במהלך בילוי נוצר קשר י בין החשוד לבין חיילת, אך הקצין, שמעצרו הוארך, סירב להפסיק את מעשיו לבקשת המתלוננת. על פי החשד, הקצין שיבש הליכי חקירה כשביקש מהנפגעת לא להתלונן. עורך דינו: "הוא הבין שנפגעה ממנו ורצה להתפייס"

אזיקים. אורי לנץ
הקצין לא הכחיש את המיוחס לו אך טען כי הוא הפסיק כשהחיילת ביקשה ממנו/אורי לנץ

המחלקה לחקירות שוטרים עצרה היום (חמישי) קצין מג"ב בחשד לביצוע עבירות מין חמורות בחיילת. לפי החשד, האירוע התרחש בשבוע שעבר במהלך בילוי משותף של השניים ביחד עם חברים נוספים. האירוע כלל שתיית אלכוהול, ובשלב מסויים נוצר מגע אינטימי בין הקצין לבין המתלוננת. בשלב כלשהו, כך לפי החשד, ביצע בה הקצין עבירת מעשה מגונה וניסה לאנוס אותה, וזאת למרות שביקשה כי יחדל. בחקירתו הקצין לא הכחיש את המיוחס לו אולם טען כי הוא הפסיק לאחר שהחיילת ביקשה זאת ממנו.

בנוסף לחשדות המיוחסים לו בתחום עבירות המין, חשוד הקצין גם בשיבוש החקירה, וזאת לאחר שניסה ליצור קשר עם המתלוננת בימים שלאחר האירוע. התלונה עצמה הוגשה למח"ש אתמול. גם במקרה זה, הקצין לא מכחיש כי היה קשר בין השניים, ובדיון להארכת מעצרו טען סניגורו, עו"ד עדי קידר כי הוא "הבין שהיא נפגעה ממנו, רצה להתפייס עמה ולדבר על התחושות שלה". המתלוננת, כך עולה מדברי נציגת מח"ש בדיון, נועה לימור, ראתה בשיחה ניסיון של הקצין למנוע ממנה להתלונן נגדו. שופט בית משפט השלום, ירון מינטקביץ', נעתר לבקשת מח"ש והאריך את מעצרו של הקצין בחמישה ימים, בשל החשש מפני שיבוש חקירה ובשל החשש מהמסוכנות הנשקפת מהקצין.

עוד בוואלה! NEWS:
כחלון על ההסכם: "לא תהיה השפעה פוליטית על התאגיד שיקום"
דירות הפיתיון ותכשיטי הזהב: כך נעצרו בכירי הפורצים בישראל
ללא כתב אישום: דין משמעתי לשוטרים שתקפו עובד במרכול בתל אביב

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully