וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן ואיזנקוט על הכוונת: פעילי חמאס מאיימים בסרטון חדש

29.3.2017 / 22:06

הסרטון מציג שורה ארוכה של בכירים במערכת הביטחון הישראלית, ומבטיח: "סוג הגמול יהיה לפי המעשה". זאת, ככל הנראה כתגובה להתנקשות בבכיר הזרוע הצבאית של חמאס מאזן פוקהא. הערכה: חמאס מתכנן פיגוע נקמה בגדה

צלמים זמניים מורשים

בסרטון שהופץ הערב (רביעי) ברשתות החברתיות, ונערך ככל הנראה על ידי פעילי חמאס ברצועת עזה, מאיימים הפלסטינים להתנקש בבכירי מערכת הביטחון הישראלית. זאת, כתגובה להתנקשות במאזן פוקהא, בכיר הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, שנורה למוות בסמוך לביתו בעיר עזה. חמאס הטיל את האשמה לחיסול על ישראל.

הסרטון נפתח בתיעוד של לוחמים במארב, ובהמשך מופיעה שורה של בכירים ביטחוניים בישראל, כשעל פניהם של כל אחד מהם כוונת רובה. בסרטון מופיעים כ"מטרות" שר הביטחון אביגדור ליברמן, הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט, ראש השב"כ נדב ארגמן, ראש המוסד יוסי כהן, סגן הרמטכ"ל אלוף אביב כוכבי, השר לביטחון הפנים גלעד ארדן, ומפקד חטיבת עוז אלוף-משנה דוד זיני.

עוד בוואלה! NEWS:
מגיוס מחבלים ועד לפיגוע ההתאבדות: חקירת רב-המרצחים שחוסל בעזה נחשפת
"לא שמעתי את הירי": אלמנת בכיר חמאס שחוסל משחזרת את ההתנקשות
"הוא זחל - ואז הרים ידיים": מפקד בדובדבן משחזר את מעצר בכיר חמאס שחוסל

מודעת אבל שפרסם חמאס על מותו של מאזן פוקהא, 24 במרץ 2017. טוויטר, צילום מסך
"היכן שיש כיבוש - תהיה התנגדות". כרזה שפרסם חמאס לאחר מותו של פוקהא/צילום מסך, טוויטר

בסיום הסרטון, מופיע בעברית ובערבית הכיתוב "סוג הגמול יהיה לפי המעשה". סיסמה זו הופצה בהרחבה ברשתות החברתיות בעת האחרונה, בהתייחסות לתגובה האפשרית של גדודי עז א-דין אל-קסאם ושל ארגונים פלסטיניים אחרים ברצועת עזה לחיסולו של פוקהא, ששוחרר בעסקת שליט ואחראי לתכנון עשרות פיגועים נגד ישראל.

ביום שני נערך בעזה טקס זיכרון לפוקהא, במהלכו קרא ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל כי "היכן שיש כיבוש - תהיה התנגדות". משעל הוסיף בנאום משודר כי פוקהא "חוסל בידי הישות הציונית הבוגדת", ואמר: "אנחנו חזקים יותר מכלי הנשק שלנו. נהרוג אותם והם יהרגו אותנו, אבל בסוף ננצח". הוא הוסיף: "את התגובה תראו - לא תשמעו. ההתנגדות יודעת מה היא עושה, והיא תמלא את אחריותה".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עצרת זיכרון למאזן פוקהא, עזה, 27 במרץ 2017. רויטרס
חמאס במצוד אחר האחראים. עצרת זיכרון לפוקהא בעזה, שלשום/רויטרס

במערכת הביטחון נערכים בימים האחרונים לסכל פיגוע נקמה על חיסולו של פוקהא, וההערכות מוכוונות דווקא לפיגוע ברחבי הגדה המערבית – הרחק מרצועת עזה. "ראש השב"כ אמר לפני האירוע בעזה כי חמאס פועל באינטנסיביות לביצוע פיגוע הרג המוני", טענו אתמול גורמים במערכת הביטחון. "רק בשנה וחצי האחרונות סיכל שב"כ 114 חוליות עצמאיות של חמאס ובהן 1,035 פעילי טרור".

עוד הוסיפו כי "קיימות התרעות לפיגועים והמוטיבציה גבוהה יותר, במיוחד אחרי הצהרות ראשי חמאס". מאג'ד פרג', ראש הביטחון המסכל הפלסטיני ואחת הדמויות הקרובות ביותר ליו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, הבהיר השבוע בריאיון לעיתון הגרמני "די וולט" כי מנגנוני הביטחון הפלסטינים יפעלו על מנת למנוע מחמאס לעשות זאת בשטחי הרשות.

פוקהא חוסל מהקרקע על ידי אקדח עם משתיק קול, וטרם נעצרו חשודים בכך. ממשלת חמאס ברצועה הכריזה על הגבלות על הדיג בחופי עזה ועל התנועה במעברי הגבול. זאת, על פי ההערכות, בשל הערכת מנגנוני הביטחון ברצועה כי משתפי הפעולה עם חיסולו של פוקהא מסתובבים בעזה וינסו לברוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully