וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית הרצליה נחלץ לעזרתו של צעיר שנחנק והתעלף

28.3.2017 / 21:15

ראש העיר משה פדלון סייר בשדרות ח"ן בעיר, וטיפל בצעיר שנחנק והתעלף עד שהצעיר שב להכרה מלאה. לפדלון עבר עשיר בחיל הרפואה, ולפני כשנתיים נחלץ לסייע לצעירה שנפצעה בתאונת דרכים

ראש העיר משה פדלון מסייע לצעיר שנחנק, 28 במרץ 2017. דוברות עיריית הרצליה, מערכת וואלה! NEWS
פדלון מעניק סיוע ראשוני לצעיר/מערכת וואלה! NEWS, דוברות עיריית הרצליה

ראש עיריית הרצליה משה פדלון העניק היום (שלישי) טיפול מציל חיים לצעיר שנחנק והתעלף באחד מרחובות העיר. פדלון, שלו עבר עשיר בחיל הרפואה, שמע זעקות לעזרה של העוברים והשבים בשדרות ח"ן בעיר, והגיע למקום והעניק לצעיר טיפול מציל חיים. ראש העיר סייע לצעיר להסדיר את נשימתו ושחרר לו את קנה הנשימה.

עובדי לשכת ראש העיר שסיירו עמו סיפרו: "מזל שראש העיר לא נרתע ברגע ששמע את הזעקות לעזרה, הגיע ישר לזירה וסייע לבחור הצעיר שהיה מעולף על הרצפה לחזור להכרה ולהסדיר את נשימתו". בסביבה הייתה אישה שרצתה להגיש מים לצעיר שנחנק, דבר שהיה עלול להחמיר את מצבו. אך ראש העיר מנע ממנה לעשות זאת.

עם זאת, עד ראייה לאירוע, צינן את רוח הדברים וטען כי "ראש העיר אכן הגיע לזירה וסייע בטיפול בתושב שנחנק, אך הזירה הייתה תחת שליטה, פדלון בעיקר דאג להרחיק מתעניינים שהגיעו למקום". לדבריו, "פדלון גם לא מנע מהבאת מים לצעיר אלא גברת אחרת ששהתה גם היא בזירה".

זו אינה הפעם הראשונה שראש העיר מעניק טיפול עזרה ראשונה לאדם במצוקה. לפני כשנתיים העניק פדלון סיוע לצעירה שעברה תאונת דרכים, גם אז, הגיע ראש העיר לזירה וסייע לפצועה עד שהגיעו שירותי החירום.

עוד בוואלה! NEWS:
חזרה לזירת הפשע: העו"ד שהבריחה סמים לאסירים חזרה לעסוק בעריכת דין
אלפי חרדים מפגינים בירושלים נגד הגיוס: "לא נשלים עם המציאות הזו"
משבר התאגיד: כחלון ונתניהו ייפגשו הערב פעם נוספת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully