וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: יש עתיד בפער קטן על הליכוד; המחנה הציוני מתרסקת

ברקע סערת התאגיד, סקר שערך מכון "מאגר מוחות" עבור 103 FM, מעלה כי לו היו הבחירות מתקיימות היום יש עתיד הייתה זוכה ל-26 מנדטים והליכוד מיד אחריה עם 24. כולנו נמצאת בירידה, יעלון לא עובר את אחוז החסימה והמפלגות החרדיות נשארות יציבות

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שמרית גולדשטיין

(בווידיאו: כחלון מתייחס למשבר התאגיד, השבוע)

סקר דעת קהל חדש שנערך ברקע סערת תאגיד השידור הציבורי קובע כי לו היו מתקיימות כיום בחירות, המפלגה הגדולה ביותר הייתה יש עתיד. מיד אחריה נמצאת הליכוד עם 24. עוד עולה מהסקר כי מפלגת הבית היהודי מתחזקת, בעוד מפלגות המחנה הציוני וכולנו מאבדות מנדטים.

לפי הסקר, שנערך על ידי מכון המחקר "מאגר מוחות" עבור 103 FM, למפלגת יש עתיד יהיו 26 מנדטים, לעומת 11 המנדטים שבהם היא מחזיקה היום. המפלגה הגדולה היום בכנסת, הליכוד, שלה 30 מנדטים, קיבלה בסקר 24 – ירידה של שישה מנדטים. המחנה הציוני, שמחזיקה ב-24 מנדטים, צונחת ל-11, וכולנו, שלה עשרה מנדטים, תקבל רק שישה.

הבית היהודי עולה משמונה מנדטים ל-13. ישראל ביתנו עולה לשבעה מנדטים משישה. הרשימה המשותפת, יהדות התורה וש"ס נותרות ללא שינוי. מרצ יורדת במנדט אחד, ומפלגה בראשות שר הביטחון לשעבר משה יעלון תגיע רק לשלושה מנדטים - מתחת לאחוז החסימה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
איזנקוט מאשר: צה"ל החל לעשות שימוש בנשק מתקדם נגד המנהרות
בנט מנע את הענקת פרס ישראל לאמן יאיר גרבוז, נושא "נאום הקומץ"
התפתחות דרמטית בפרשת השחיתות בתעשייה האווירית: בנו של שר נעצר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שאלה נוספת שנבחנה בסקר היא בנוגע להקדמת הבחירות, שאמורות להיערך ב-2019. כך, 55% מבין הנשאלים מתנגדים להקדמת הבחירות, בעוד 24% בעד הקדמתן. 21% מבין הנשאלים טענו כי לא משנה להם אם יוקדמו הבחירות.

הסקר מתקיים על רקע משבר תאגיד השידור הציבורי והשיח במערכת הפוליטית בנוגע להקדמת הבחירות. ראש הממשלה בנימין נתניהו מעוניין לסכל את הקמת התאגיד במתכונתו הנוכחית, אותו אישר כראש ממשלה ושר התקשורת, ואף איים כי ייפרק את הקואליציה אם שר האוצר משה כחלון לא יתיישר לפי דרישתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully