וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיל האוויר הישראלי תקף יעדים באזור דמשק"

כלי תקשורת בסוריה המזוהים עם גורמי אופוזיציה למשטרו של אסד דיווחו על תקיפה ישראלית בהר קסיון שבאזור דמשק. בתחילת השבוע דווח על חיסול פעיל במיליציה התומכת באסד באזור קוניטרה. בליל שישי תקף חיל האוויר יעדים בעומק סוריה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: שמרית גולדשטיין

(ליברמן: "ישראל לא מחפשת הרפתקאות במזרח התיכון")

חיל האוויר הישראלי תקף יעדים בהר קסיון שבאזור דמשק - כך דיווחו הלילה (רביעי) כלי תקשורת המזוהים עם האופוזיציה בסוריה. זאת, לאחר שביום ראשון חוסל פעיל במיליציה התומכת בנשיא בשאר אסד באזור קוניטרה, פעולה שיוחסה לישראל.

בשבוע שעבר, בליל שישי, תקפו מטוסי חיל האוויר מטרות בעומק סוריה, באזור תדמור, ובשובם לישראל נפתחה לעברם אש נגד מטוסים. טיל אחד מסוג SA-5 שנורה לעבר המטוסים יורט אז בידי מערכת ה"חץ" מחשש שהיה עלול ליפול בשטח ישראל.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אתמול במהלך ביקורו בסין כי רוסיה לא שינתה את מדיניותה ביחס לתקיפות ישראל בסוריה. "אם יש מודיעין ויש היתכנות מבצעית - אנחנו תוקפים, וכך זה יימשך". שר הביטחון, אביגדור ליברמן, אמר אתמול כי ישראל "לא מחפשת הרפתקאות אך תפעל נגד כל איום במזרח התיכון". לדבריו, אנחנו לא רוצים להתערב לטובת נשיא סוריה בשאר אל-אסד. ישראל פועלת כשמתקיימת פגיעה או ירי לכיוון השטח הריבוני שלנו, או כשמזהים העברה משמעותית של נשק לארגוני טרור".

תקיפה בשדה התעופה הצבאי אל-מאזה בדמשק, 13 בינואר 2017. טוויטר, מערכת וואלה!
פיצוץ בשדה התעופה אל-מזה שליד דמשק, בינואר/מערכת וואלה!, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully