וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: תושב ערד החשוד שנהג בשכרות נתפס נוסע ב"זיגזג" בכביש 31

21.3.2017 / 14:05

אזרחים דיווחו כי הגבר, בשנות ה-40 לחייו, נוסע תוך סיכון משתמשי הדרך. בסרטון שתיעד את מעצרו הוא נראה על סף עילפון, מתנגד לבקשת השוטר לערוך לו בדיקת אלכוהול בנשימה. מעצרו הוארך עד יום חמישי

צילום: דוברות המשטרה, עריכה: יאיר דניאל

תושב ערד בשנות ה-40 לחייו נתפס אתמול (שני) נוהג ב"זגזג" ברכבו תוך סיכון משתמשי הדרך האחרים בכביש 31. הוא נעצר בחשד שנהג תחת השפעת אלכוהול. בסרטון שבו הוא תועד בעת מעצרו הוא נראה על סף עילפון, מתנגד לבקשת השוטר לערוך לו בדיקת אלכוהול בנשימה. בית המשפט האריך את מעצרו עד יום חמישי.

אתמול, במהלך שעות הבוקר, התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל מאזרח שתיאר נסיעה מסוכנת ב"זיגזגים", של רכב שנסע לפניו בכביש 31. האזרח סיפר כי הנהג כמעט נתקל בגדר הפרדה שבשוליים, ואף עבר לסירוגין לנתיב הנגדי, שבו נסעו משאיות וכלי רכב רבים, במשך דקות ארוכות מורטות עצבים, ותוך סיכון חיי אדם.

עוד בוואלה! NEWS:
שלושה תושבי המרכז חשודים שניסו לעקוץ בעלי חברה גדולה במשק
50 חודשי מאסר לתושבת סכנין שהצטרפה לדאעש בעיראק עם משפחתה
מחאות החרדים ברחבי הארץ נמשכו לתוך הלילה: 31 מפגינים נעצרו

תושב ערד, כבן 40 נעצר אחרי שנהג ב"זיגזגים" על כביש 13 תחת השפעת אלכוהול וסיכן חיי אדם. מערכת וואלה! NEWS
הנהג מתווכח עם השוטר/מערכת וואלה! NEWS

שוטרי התנועה והסיור שהגיעו למקום, לאחר שהנהג עוכב על ידי אזרחים, עצרו את הנהג, שעל פי החשד נהג בגילופין. הוא נעצר והועבר לחקירה במשטרת עיירות, רכבו נתפס והוגשה בקשה לבית משפט לחילוטו. הבוקר הוא הובא לדיון בהארכת מעצר ובית המשפט נעתר לבקשת המשטרה.

"נהג זה, בהתנהלותו חסרת האחריות ומסכנת חיי אדם עובר על החוק באופן בוטה ומזלזל ומסכן באופן ממשי את שלום ציבור משתמשי הדרך. משטרת ישראל תמשיך לאכוף עבירות מסכנות חיי אדם ותביא למיצוי הדין עם עברייני התנועה", נמסר מהמשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully