וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנגורי נתניהו על הפרסום בוואלה! NEWS: "לא הופתע בחקירה מדבר"

7.3.2017 / 15:01

עורכי הדין וינרוט וחדד דחו את הדיווח לפיו ראש הממשלה "הופתע" מעדות חדשה של איש העסקים ארנון מילצ'ן, שנגבתה בביתו בלוס אנג'לס על ידי חוקרי יאח"ה. "משטרת ישראל לא התיימרה להציג בפניו הפתעה. הוא ענה לכל השאלות ויצא מהחקירה רגוע", מסרו

צילום: ערוץ 1

עורכי הדין יעקב וינרוט ועמית חדד, המייצגים את ראש הממשלה בנימין נתניהו, דחו היום (שלישי) את הפרסום בוואלה! NEWS, לפיו הוא הופתע בחקירתו מהעובדה שחוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) חקרו את איש העסקים ארנון מילצ'ן בביתו בלוס אנג'לס, במסגרת חקירה פרשה 1000. עורכי הדין כינו את הדיווח "פרסום מוטעה".

"מובהר בזה כי ראש הממשלה לא הופתע מדבר כלשהו", הבהירו עו"ד וינרוט וחדד. "יתרה מזו, משטרת ישראל לא התיימרה להציג בפני ראש הממשלה הפתעה כלשהי". לדבריהם, "החקירה הייתה חקירה עניינית. ראש הממשלה ענה לכל השאלות שנשאל ויצא מהחקירה רגוע לחלוטין". הם הוסיפו: "אנו חוזרים ואומרים כי לא יהיה כלום, כי לא היה כלום".

עוד בוואלה! NEWS:
המפכ"ל: "אנחנו לקראת השלמת חקירת נתניהו, בקרוב נעביר החומר לפרקליטות"
בפרקליטות צפויים להקל עם ארי הרו: "קידם משמעותית את חקירות נתניהו"
תיק 1000: המשטרה והפרקליטות מתעקשות לחקור את פאקר בחו"ל

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה הבוקר במשרדי ראש הממשלה, 19 בפברואר 2017. אוליבייה פיטוסי, הארץ
"החקירה הייתה חקירה עניינית". נתניהו/הארץ, אוליבייה פיטוסי

על פי הדיווח, ראש הממשלה עומת בחקירתו הרביעית עם עדותו החדשה של מילצ'ן, שנגבתה בתיאום רשויות החוק האמריקניות. מדובר בעדות המוגדרת על ידי מקורבים לחקירה "משמעותית ודרמטית", והמהלך נשמר בסודיות רבה ותואם מראש מול עורכי דינו, שהיו בסוד הדברים.

גורמים במשטרת ישראל כבר פנו לרשויות בארה"ב על מנת לבצע חיקור דין גם לשלדון אדלסון, שהוא אזרח אמריקני. עורך דינו של אדלסון, דורי קלגסבלד, אמר בתגובה כי נכון לכרגע, לא ידוע לו או לאדלסון על דבר על זה. בשבוע שעבר נחשף בוואלה! NEWS כי בכוונת חוקרי הפרשה לבצע פעולות חקירה גם בחו"ל, ואכן בשבוע שעבר המריא צוות החוקרים לארצות הברית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
איש העסקים ארנון מילצ'ן וביבי נתניהו. GettyImages
החקירה הופסקה בשל טלפון מטראמפ. מילצ'ן לצדו של נתניהו/GettyImages

תיק 1000 עוסק במתנות שקיבלו נתניהו ורעייתו שרה מאנשי עסקים, בשווי של מאות אלפי שקלים. בני הזוג קיבלו לכאורה בקבוקי שמפניה ורודה יוקרתית וסיגרים משובחים. בידי המשטרה תכתובות המעידות כי המתנות התבקשו במפורש על ידי משפחת נתניהו ממילצ'ן וממקורביו, ולא נשלחו במסגרת "שלח לחמך" של מילצ'ן.

מרבית החקירה של נתניהו אמש נגעה לעימות עם הדברים שמסר מילצ'ן במהלך סוף השבוע. החקירה הופסקה בעקבות שיחת טלפון שקיבל נתניהו מנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, ולפי ההודעות משתי הלשכות עסקה בסוגיה האיראנית.

מרים ושלדון אדלסון בהשבעת הנשיא דונלד טראמפ, וושינגטון, 20 בינואר 2017. רויטרס
הבא בתור? אדלסון ורעייתו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully