וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: מילצ'ן העיד שוב בארה"ב – נתניהו הופתע בחקירה

ראש הממשלה עומת בחקירתו עם עדות שמסר איש העסקים בביתו בלוס אנג'לס, והוגדרה על ידי מקורבים לחקירה "משמעותית ודרמטית". המהלך תואם מול עורכי דינו של מילצ'ן. במשטרה ביקשו לבצע חיקור דין גם לשלדון אדלסון

צילום: ערוץ 1

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עומת אמש (שני) בחקירתו הרביעית עם עדות חדשה שמסר איש העסקים ארנון מילצ'ן במסגרת הליך חקירה שנערך לו בארצות הברית – כך נודע לוואלה! NEWS. העדות החדשה בפרשה 1000 נגבתה במהלך סוף השבוע במסגרת הליך של גביית עדות שבוצע על ידי חוקרי יאח"ה בביתו של מילצ'ן בלוס אנג'לס, בתיאום רשויות החוק האמריקניות.

מדובר בעדות המוגדרת על ידי מקורבים לחקירה "משמעותית ודרמטית". נתניהו הופתע בחקירתו מהעובדה כי החוקרים ביצעו את המהלך, שנשמר בסודיות רבה ותואם מראש מול עורכי דינו, שהיו בסוד הדברים.

גורמים במשטרת ישראל כבר פנו לרשויות בארה"ב על מנת לבצע חיקור דין גם לשלדון אדלסון, שהוא אזרח אמריקני. עורך דינו של אדלסון, דורי קלגסבלד, אמר בתגובה כי נכון לכרגע, לא ידוע לו או לאדלסון על דבר על זה.

קייט הדסון, שרה נתניהו, בנימין נתניהו, יאיר נתניהו. אבי אוחיון לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו עם רעייתו שרה, בנו יאיר, ארנון מילצ'ן והשחקנית קייט הדסון/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון לע"מ

בשבוע שעבר נחשף בוואלה! NEWS כי בכוונת חוקרי הפרשה לבצע פעולות חקירה גם בחו"ל, ואכן בשבוע שעבר המריא צוות חוקרים של יחא"ה וביחד עם נציג משטרת ישראל בארה"ב וגורמי חקירה אמריקנים, נגבתה עדותו של מילצ'ן בלוס אנג'לס.

תיק 1000 עוסק במתנות שקיבלו נתניהו ורעייתו שרה מאנשי עסקים, בשווי של מאות אלפי שקלים. בני הזוג קיבלו לכאורה בקבוקי שמפניה ורודה יוקרתית וסיגרים משובחים. בידי המשטרה תכתובות המעידות כי המתנות התבקשו במפורש על ידי משפחת נתניהו ממילצ'ן וממקורביו, ולא נשלחו במסגרת "שלח לחמך" של מילצ'ן.

מרבית החקירה של נתניהו אמש נגעה לעימות עם הדברים שמסר מילצ'ן במהלך סוף השבוע. החקירה הופסקה בעקבות שיחת טלפון שקיבל נתניהו מנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, ולפי ההודעות משתי הלשכות עסקה בסוגיה האירנית.

אתמול אמר המפכ"ל רוני אלשיך כי המשטרה צפויה לסיים בקרוב את עבודתה בפרשות ראש הממשלה. "אנחנו נמצאים בסוף, אנחנו מבצעים השלמות חקירה, זה לא הרבה, וברגע שנשלים את המהלך נגבש את החומרים ונעביר זאת לפרקליטות", אמר בשיחה עם וואלה! NEWS במהלך טקס מינוי נציב כבאות והצלה.

בפעם הרביעית: ראש הממשלה נחקר במעונו בירושלים. תאגיד כאן
חוקרי המשטרה מגיעים אתמול למעונו של נתניהו/תאגיד כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully