וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבעה ראשי מועצות אזוריות הצטרפו ליש עתיד: "שנת בחירות"

7.3.2017 / 14:56

יו"ר המפלגה, יאיר לפיד, בירך את המצטרפים ואמר כי הם "באים לעבוד". ראש המועצה האזורית בני שמעון, סיגל מורן, החליטה לעזוב את מפלגת העבודה "כדי להחזיר את המדינה לתלם". ראש מועצת גולן, אלי מלכה: "ניצור מהפך ביחס לחקלאות"

צילום: יותם רונן, עריכה: שניר דבוש

יש עתיד ממשיכה להתחזק בפריפריה: יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, הודיע היום (שלישי) על הצטרפותם של שבעה ראשי מועצות אזוריות למפלגתו - המגיעים מהצפון, מהדרום, מהפריפריה ומהמרכז והשתייכו בעבר למפלגות שונות, בהן הליכוד, העבודה וכן סיעות עצמאיות.

"זה יום שמח ליש עתיד", אמר לפיד. "הם אנשים שבאים לעבוד. אף אחד לא ביקש שום דבר בתמורה להצטרפות שלו. הם רוצים לאחד ולחבר". לדברי לפיד מאחורי הצטרפות השבעה עומדות שלוש הסכמות - הצורך לטפל בפריפריה, המשבר בענף החקלאות והצורך להחזיר את הממלכתיות לחברה הישראלית. לשאלת תזמון ההודעה על ההצטרפות, ענה לפיד "אנחנו השנה בשנת בחירות".

עוד בוואלה! NEWS:
בצעד מפתיע: השופט יורם דנציגר הודיע על פרישה מביהמ"ש העליון
פרסום ראשון: מילצ'ן העיד שוב בארה"ב – נתניהו הופתע בחקירה
התביעה הצבאית הגישה ערעור על עונשו של אלאור אזריה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רוצים לאחד ולחבר". לפיד וראשי המועצות, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסיבת העיתונאים שהתקיימה היום הסבירו שבעת ראשי המועצות כל אחד את החלטתו להצטרף למפלגה. ראש המועצה האזורית גולן, אלי מלכה, שעד כה היה מזוהה עם הליכוד, אמר כי קיבל את ההחלטה לאחר שורה של מפגשים משותפים והביע תמיכה בצורך ב"מהפך שלטוני".

לדבריו, "כדי שזו תהיה חברה טובה יותר, סולידרית יותר, איכותית יותר, חשבנו שאנחנו צריכים לעשות מעשה. המקום הנכון להיות בו, המקום שהשיח בו נכון הוא יש עתיד. אנחנו רוצים להצטרף כדי לקרב את הפריפריה למרכז". עוד אמר מלכה, כי ראשי המועצות ישתלבו באופן מידי בצוותי העבודה וגיבוש תכניות העבודה של יש עתיד, "כדי ליצור את המהפך הנדרש בהתייחסות לחקלאות לפריפריה ובעיצוב דמותה של החברה בישראל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"לא פשוט לעזוב בית פוליטי"

ראש המועצה האזורית בני שמעון שבצפון הנגב, סיגל מורן, הסבירה כי החליטה לעזוב את מפלגת העבודה מתוך "תחושת תסכול עמוקה". לדבריה, "זו החלטה לא פשוטה לעזוב את הבית הפוליטי שלי אבל כשהבן שלי אמר לי שיש סיכוי של 50 אחוז שיבחר לא לחיות כאן החלטתי לעשות מעשה. חיפשנו מקום בו נרגיש בבית, שמדבר בשפה שלנו. בחרתי להצטרף ליש עתיד כדי להחזיר את המדינה שלנו לתלם".

ראש המועצה האזורית ערבה תיכונה, אייל בלום, אמר שהמטרה היא "שינוי בתפיסת המדיניות לגבי הפריפריה. הנגב והגליל הם הפתרון לאתגרי המדינה - לא הבעיה". עוד הודיעו על הצטרפותם ראש המועצה האזורית עמק המעיינות, יורם קרין, ראש המועצה האזורית יואב, מטי הרכבי-צרפתי, ראש המועצה האזורית ברנר, דורון שידלוב וראש המועצה האזורית מגילות ים המלח, אריה כהן.

סיגל מורן ראש מועצה אזורית בני שמעון. באדיבות המצולמים
"תחושת תסכול עמוקה". סיגל מורן/באדיבות המצולמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully