וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבושים בתנועת הרכבות: תחנת תל אביב השלום נסגרה לשבוע

6.3.2017 / 8:33

בשל עבודות כריית מסילת הרכבת הקלה בעיר נסגרה התחנה למשך שישה ימים. מערך הסעות חלופי יופעל בין התחנות בעיר ויתוגברו ההסעות עבור חיילים ברחבי הארץ. "הבלגן בתחנות חוגג, נראה כמו יציאת מצרים"

מערכת וואלה!

בעקבות תחילת עבודות התשתית לכריית מסילות הרכבת הקלה התת-קרקעיות בתל אביב נסגרה הלילה (שני) תחנת רכבת השלום בעיר למשך שישה ימים. התחנה תישאר סגורה עד ליום ראשון הבא, 12 במרץ, בשעה 5:00 לפנות בוקר. תנועת הרכבות מכיוון צפון תסתיים במהלך תקופת העבודות בתחנת תל אביב סבידור מרכז ותנועת הרכבות מכיוון דרום תסתיים בתחנת תל אביב ההגנה.

חברת "רכבת ישראל" מסרה כי "נענתה לבקשת חברת נת"ע ואישרה להקדים את סגירת תחנת השלום בשל מעבר מכונת ה-TBM מתחת למסילות הרכבת". עוד נמסר כי "עבודות הכרייה התקדמו מהר מהצפוי ומכונת ה-TBM תחצה מתחת למסילות בסמוך לתחנת השלום כבר בתחילת השבוע הבא. בהתאם להנחיות ההנדסיות, תופסק תנועת הרכבות בקטע זה, כדי לאפשר את המשך כריית הקו האדום למען הציבור".

עוד בוואלה! NEWS:
"משרד המשפטים התעלם מבקשת ה-FBI לשלול את טענות טראמפ"
קוריאה הצפונית שיגרה ארבעה טילים למרחק של 1,000 קילומטרים
מפקד תחנת משטרה במחוז י-ם ושלושה מפקודיו חשודים בעבירות מין במנקה

נוסעים בתחנת הרכבת סבידור מרכז, תל אביב. 6 מרץ 2017. ראובן קסטרו
"העבודות התקדמו מהר מהצפוי". תחנת סבידור, הבוקר/ראובן קסטרו

"הדרך הבוקר עברה בסדר גמור", הודתה אנה נימלמן, תושבת לוד, "אמנם הייתי צריכה לצאת יותר מוקדם והודעתי שאאחר בשעה לעבודה, אבל יחד עם זאת, חייבת לומר שהלחץ בקושי הורגש. אפילו שמעתי מאחד הנוסעים שהנהלת הרכבת צפויה לצ'פר את הנוסעים בנסיעות חינם".

סיוון אשכנזי, תושבת כפר סבא, רואה את הדברים אחרים וכשהיא מדברת על עבודות הרכבת היא אומרת שהם "נפלו עליה" וש"אין מה לעשות, אנחנו לקוחות שבויים של רכבת ישראל ונתונים לחסדיה". עוד היא הוסיפה: "חבל מאוד שבעידן של היום סוגרים תחנת רכבת כל כך מרכזית לתקופה של שבוע ימים. אני חוששת שהעבודות לא יסתיימו בזמן. הייתי צריכה לצאת מוקדם יותר מהבית, הרכבות אמנם היו ריקות, אבל כאן בתחנות הבלגן חוגג, התנקזות כמו יציאת מצרים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
נוסעים בתחנת הרכבת סבידור מרכז תל אביב 6 מרץ 2017. ראובן קסטרו
מערך הסעות מיוחד. עומס ברכבת סבידור, הבוקר/ראובן קסטרו

משרד התחבורה יעמיד לטובת ציבור הנוסעים הסעות ייעודיות מתחנת תל אביב השלום לתחנה המרכזית בעיר ובכיוון ההפוך, במהלך השבוע הקרוב. למידע נוסף ניתן לפנות למוקדי השירות השונים: מוקד "כל קו" של משרד התחבורה בטלפון 8787* ומוקד רכבת ישראל בטלפון 5770*.

בשל העובדה כי חיילים וחיילות רבים נעזרים ברכבת על מנת להגיע לבסיסיהם יפעיל משרד הביטחון יחד עם צה"ל מערך הסעות חלופי. בימים חמישי ושישי השבוע, 9-10 במרץ, יופעל מערך "תופסים קו" עבור ציבור המשרתים בקריית ההדרכה שבנגב. הסעות מתוגברות יצאו מהבסיס ל-22 מוקדים. בנוסף, חיילים המשרתים ביחידות הערבה והנגב יזכו לתגבור הסעות עבור אלו מהם הגרים מצפון להרצליה. ציבור המשרתים בצפון הארץ יזכו אף הם להסעות מיוחדות שיצאו אל תל אביב, ירושלים ובאר שבע.

(עדכון ראשון: 6:25)

נוסעים בתחנת הרכבת סבידור מרכז תל אביב 6 מרץ 2017. ראובן קסטרו
היציאה מתחנת הרכבת סבידור, הבוקר/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully