וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד תחנת משטרה במחוז י-ם ושלושה מפקודיו חשודים בעבירות מין במנקה

6.3.2017 / 1:45

הארבעה טענו כי מדובר ביחסי מין בהסכמה ומח"ש החליטה שלא להגיש נגדם כתב אישום פלילי. תחת זאת הם הועברו לטיפול משמעתי ומפקד התחנה וסגנו הוצאו לחופשה כפויה. מח"ש: "מדובר לכאורה בהתנהגות בלתי הולמת"

אילוסטרציה. ShutterStock
השוטרים טענו שמדובר ביחסי מין בהסכמה. אילוסטרציה/ShutterStock

ארבעה שוטרים חשודים בביצוע עבירות מין בעובדת ניקיון, לפני כמה חודשים בתחנת משטרה בתחומי מחוז ירושלים של משטרת ישראל. בין החשודים גם מפקד התחנה וסגנו. לאחד משני החשודים הנוספים יוחסה עבירת אונס וכליאה של העובדת. הפרשה, שפורסמה אמש (ראשון) לראשונה בידי שלי טפירו בערוץ הראשון נחקרה במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), אך בסופו של דבר הוחלט שלא להגיש נגד המעורבים כתב אישום פלילי, לאחר שאלה טענו כי מדובר ביחסי מין שבוצעו בהסכמה.

במקום זאת, הועבר עניינם של השוטרים לדין משמעתי במשטרה בשל התנהגות בלתי הולמת. זאת, לנוכח העדרן של ראיות לביצוע מעשים פליליים. שוטר אחד הועבר מתפקידו ומפקד התחנה, קצין בדרגת סגן ניצב, ושוטר נוסף הוצאו לחופשה כפויה.

ממח"ש נמסר: "לאחר בחינת חומר הראיות ומכלול נסיבות העניין, נמצא כי אין ראיות לעבירה פלילית אך מדובר לכאורה בהתנהגות בלתי הולמת ולכן המליצה מח"ש על העמדתם לדין משמעתי של שני קצינים בתחנה ושל שוטר המשרת בתחנה. לאחר שהתיק הוחזר למח"ש לצורך השלמת חקירה, הוא צפוי לעבור שוב בימים הקרובים לסיום טיפול במשטרה".

עוד בוואלה! NEWS:
"משרד המשפטים התעלם מבקשת ה-FBI לשלול את טענות טראמפ נגד אובמה"
בפעם השנייה בתוך חודש: קוריאה הצפונית שיגרה טיל מדגם לא מזוהה
לאן משרד הרווחה והעבודה העלים 18 פועלים שנהרגו באתרי בנייה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"התיק יועבר בקרוב לסיום טיפול במשטרה". משרדי המחלקה לחקירות שוטרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully