וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים חדשים בשידור חי: יותר ממאה אלף צופים בג'ירפה שעתידה ללדת

גן חיות בניו יורק משדר בשידור חי ביוטיוב מתוך כלוב של ג'ירפה שאמורה ללדת בכל רגע. "אפריל" הג'ירפה נמצאת בחודש ה-16 להריונה, אף שהיריון של היונק הגבוה נמשך בדרך כלל 15 חודשים. לאחרונה נקטע השידור בגלל פעילים שטענו כי מדובר בתוכן מיני גראפי

שידור חי ביוטיוב

כמאה אלף גולשים בממוצע צופים מאז יום חמישי בג'ירפה, המכונה "אפריל", שעתידה ללדת בכל רגע את הגור שלה בגן החיות בניו יורק, ומתועדת ברציפות בשידור חי ביוטיוב (לחץ כאן). "העולם מחכה בציפייה בעוד שאפריל מחייכת ומעלה גירה", סיפר צוות גן החיות בהרפורסביל. "צפו בבעיטות החזקות בבטנה!", הוסיף.

בווידאו המשודר ביוטיוב נראית אפריל, בת ה-15, צועדת בתוך כלובה ולעתים מעלה כלפי מעלה את זנבה לקראת ההמלטה. בן זוגה, אוליבר, נמצא בכלוב הסמוך. אפריל נמצאת כבר בחודש ה-16 להריונה, אף שהיריון של נקבות הג'ירף נמשך בדרך כלל 15 חודשים. כשגורה? ייוולד הוא צפוי לשקול 68 קילוגרמים ולהיתמר לגובה של 1.8 מטרים. צוות גן החיות מסר כי יכריז על הלידה של אפריל רק כשהוולד ייראה בשידור. הג'ירפות בדרך כלל מסתירות את העובדה שהן יולדות כדי שתוקפיהם לא יזהו אותן.

לפי דובר גן החיות ג'ורדן פאטץ', השידור החי של אפריל נקטע לזמן קצר בחודש שעבר אחרי שארגוני זכויות של בעלי חיים שביקשו להסיר אותו מהרשת דיווחו כי הווידאו מכיל תוכן מיני גראפי. "במקום לשבת מאחורי המקלדת או להחזיק שלטי מחאה, אני מעודד את פעילי בעלי החיים לעמוד לצד השימור", אמר פאטץ'. גן החיות מתכנן לערוך תחרות ברשת לבחירת שם הגור.

עוד בוואלה! NEWS:
עצלנים, תלמדו: מחקר חושף כי פילים ישנים במשך שעתיים בלבד
חוקרים בריטים טוענים: מצאנו את העדות המוקדמת ביותר לחיים
הטמפרטורות הנמוכות והשיטפונות מאיימים על שוניות האלמוגים באילת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפריל ההרה מתהלכת בכלוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם ייוולד בסוף השבוע הקרוב יהיה הגור הג'ירפרף השני בארצות הברית שנולד בשבוע אחד. גור זכר בשם "דובי" נולד במפתיע ביום שלישי בגן החיות דנבר שבקולורדו, אף שאמו, קיפל, "הייתה על גלולות".

לאחרונה הכריז איגוד השימור העולמי על הג'ירפות "חיות פגיעות" וב-2016 הוכנסה החיה לרשימה האדומה של מינים בסכנה. הג'ירפות, היונקים הגבוהים בעולם, חיות בדרך כלל באזורי הסוואנה שבדרום אפריקה. הסכנות הכי גדולות שעומדות בפני הג'ירפות הן בראש ובראשונה האדם, ולאחר מכן האריות והקרוקודילים. מומחים מעריכים שכמעט פחות ממאה אלף פרטים חיים בטבע.

(עדכון ראשון: 22:24)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גן חיות בדאלאס הציגה את גור ג'ירפות בשם קופאנו , נובמבר  2014. רויטרס
ג'ירפרף ואמו בדאלאס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully