וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: כדור אש שחצה את שמי טזמניה הצית את דמיון התושבים

1.3.2017 / 14:09

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

צוות ההגנה של החייל אלאור אזריה הגיש היום (רביעי) לבית הדין הצבאי בקריה בתל אביב ערעור על הכרעת הדין וגזר הדין. בשבוע שעבר נידון אזריה ל-18 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי והורדה בדרגה בגין הריגת המחבל המנוטרל בזירת הפיגוע בחברון במרץ 2016. לפי גזר דינו, אזריה אמור להתחיל לשאת בעונשו ביום ראשון הקרוב.

ההודעה על הערעור פורסמה בשמו של צוות ההגנה, אם כי עו"ד יורם שפטל, שהצטרף לצוות לאחר הכרעת הדין, הוא שעומד מאחוריו. מיד לאחר מכן הודיעו עורכי הדין אייל בסרגליק, אילן כץ וכרמית שחיבר, שליוו את אזריה לכל אורך ההליך המשפטי, כי הם פורשים מייצוגו. עתה רק עו"ד שפטל נותר בצוות ההגנה.

מליאת הכנסת אישרה הבוקר את הצעת החוק להארכת חופשת הלידה בשבוע. ההצעה, שקובעת גם הקלות נוספות ליולדות, קובעת כי חופשת הלידה תוארך ל-15 שבועות.

המועמד לנשיאות צרפת פרנסואה פיון כינס היום מסיבת עיתונאים לאחר שרעייתו, פנלופה, נעצרה לחקירה. בדברים שנשא הבהיר פיון כי הוא לא פורש מהמרוץ. לטענתו, מדובר בהתנקשות פוליטית.

בדרום טזמניה נצפה עצם לא מזוהה נופל מהשמיים בתוך כדור אש. המחזה הצית מיד את דמיונם של רבים שסברו כי מדובר במטאור שנפל מהשמיים, אולם הרשויות מיהרו להרגיע וטענו כי מדובר בסך הכל במטוס שעבר בין עננים באור השמש. תשפטו בעצמכם.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול ירידה נוספת במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully