וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ייתכן שהיורה התרגש": סימני השאלה אחרי הרצח הכפול בנתניה

1.3.2017 / 15:22

הצעירים שנורו למוות ב"על האש" שלשום נפלו קורבן למתנקש, שככל הנראה ניסה לחסל זוג אחים עבריינים. ואולם, לא מדובר בבכירים בעולם התחתון, ובמשטרה העלו כמה השערות בנוגע לירי החריג. גורם במשטרה: "אולי זו הייתה משימת החיסול הראשונה שלו והוא התבלבל"

צילום: יותם רונן, מד"א, עריכה: ורד לידני

במשטרה גוברת ההערכה כי הירי המסיבי לעבר הבית בנתניה שלשום (שני), שהסתיים ברצח כפול ופציעתם של שישה אנשים נוספים, נועד לחסל את האחים יוני ודורי פרחאן. השניים, בני 18 ו-19, ערכו "על האש" בביתם עם כ-20 בני משפחה וחברים.

"אין הלימה בין היעד לפגיעה לתוצאות", אמר גורם במשטרה. "שני האחים מוכרים למשטרה, אבל הם מוגדרים בדרג נמוך - לא גורמים דומיננטיים בעולם הפשע או ראשי ארגונים. לא ברור לנו למה מי שביצע את המעשה השתולל כך. שני האחים שהיו יעד לחיסול מזוהים עם גורם פלילי, אבל צריך להבין שהם לא מעורבים לפי המידע שלנו בפשעים עוצמתיים שעלולים לגרור מעשה כזה חריג".

לטענת הגורם, ייתכן כי המתנקש התרגש בשעת הירי. "אולי הוא התבלבל. ייתכן שזו הייתה משימת החיסול הראשונה שלו, והוא נלחץ וירה ללא הבחנה וריסס את סלון הבית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ייתכן שהמתנקש התבלבל". זירת הירי בנתניה, שעות לאחר הרצח הכפול/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא פעם נפלו עוברי אורח קורבנות לניסיונות חיסול שהשתבשו. כך, למשל, היה בניסיון הפגיעה בשלום דומרני, שבמהלכו נרצחה שקד שלחוב בת ה-16 ברכבה באשקלון.

תיק החקירה, שזוכה לתעדוף במשטרה, מטופל בימ"ר מרכז. החוקרים אספו ממצאים רבים מזירת הפשע ברחוב איסר הראל ותישאלו עשרות מבאי המסיבה והשכנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
רון יעקב ואביב בוארון, נרצחו באירוע הירי בנתניה. פברואר 2017. פייסבוק, אתר רשמי
טעות בזיהוי. רון יעקב ואביב בוארון, שנורו למוות בנתניה/אתר רשמי, פייסבוק

הנרצחים הם רון יעקב ואביב בוארון, בני 19 מנתניה. מחקירת המשטרה עולה כי בשלב מסוים במסיבה, התגלע ויכוח במעורבותו של אחד מהאורחים. על פי החשד, אותו צעיר יצא מהאירוע, שב לאחר זמן קצר - ופתח בירי לכל עבר.

בתיה כהן, שמתגוררת בשכנות לבית שבו נרצחו השניים, סיפרה: "שמענו ניידות ומלא צעקות, חששנו שקרה משהו חמור. יצאנו תחילה אל חדר המדרגות כי לא הבנו מה פשר כל ההמולה בשעה יחסית מאוחרת". שכנתה, גילה דמתי, הוסיפה: "זאת הרגשה לא נעימה, המחשבה הזאת שגורמים עברייניים הסתובבו פה, ממש ליד הבית שלנו. זאת שכונה חדשה, כולם דיירים חדשים, אנשים טובים. שלא נדע".

  • עוד באותו נושא:
  • נתניה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully