וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 הרוגים ו-6 פצועים במסיבת בית בנתניה; החשוד כנראה עזב - ושב עם נשק

השישה במצב קל ובינוני, מהירי שאירע במהלך מסיבה שהתקיימה בחצר בית. במשטרה בודקים אם אחד המבלים שעזב את המקום בשל ויכוח, חזר לאחר מכן למסיבה כדי לירות. עד ראייה: "ראיתי הכול דם"

צילום: יותם רונן, מד"א, עריכה: ורד לידני

אביב בוארון ורון יעקב, בני 19, נהרגו מירי שאירע אמש (שני) במסיבת בית ברחוב פרופסור שור פינת איסר הראל שבנתניה. באירוע נפצעו גם שישה בני אדם, ובהם שניים במצב בינוני והיתר במצב קל. הם פונו לבתי החולים לניאדו שבנתניה והלל יפה שבחדרה.

כוחות גדולים של משטרת מחוז מרכז הוזעקו למקום ופתחו בחקירה בפיקודו של ניצב מוטי כהן. מחקירה ראשונית עולה כי הירי אירע במהלך מסיבה שהתקיימה בחצר הבית ובה השתתפו יותר מ-20 איש, חלקם ישבו בחצר וחלקם בסלון. היריות נורו לעבר החצר והסלון. המשטרה בודקת אם מדובר במוקד ירי אחד או שניים. עוד נבדק אם בדירה פרצה מריבה או ויכוח שבמהלכו יצא אחד המבלים ושב עם נשק וירה לעבר הנוכחים או שמדובר במתקפה שתוכננה ובוצעה מחוץ לבית בירי לעברו.

במשטרה מעריכים כי מדובר באירוע על רקע פלילי, שכן הבית נמצא בבעלות משפחת פרחאן, המוכרת למשטרה מתחומי פשיעה שונים והיא מוגדרת על ידי המשטרה כמי שפועלת בתחומי פשיעה מקומיים בנתניה.

עוד בוואלה! NEWS:
פדופיל מורשע חשוד במעשה סדום בבת ארבע; הילדה הוזמנה למסדר זיהוי
חיסול בבת ים: בן 27 נורה למוות על ידי אופנוען בטיילת
השוטר התחפש להומלס - וחשף את גנבי הטלפונים בתחנה המרכזית

ניידת מד"א. מד"א
זירת הירי, אמש/מד"א

לפי שעה, לא ברור אם הירי בוצע מכלי נשק אחד או מכמה כלי נשק. "זה נראה כמו מסרטי הפשע של שיקגו בשנות ה-30 של המאה הקודמת שבה הגנגסטרים יורים אש מאסיבית לתוך מבנה ופוצעים מספר רב של נפגעים", אמר עד ראייה לאירוע.

עמי, תושב המתגורר בסמוך לבית שנורה, סיפר: "שמעתי יריות וירדתי לבדוק מה קרה. אני מכיר את המשפחה, אנשים נורמטיביים. אני מאוד מופתע ממה שקרה פה, אני מבין שנפצעו אנשים צעירים, בשנות ה-20 לחייהם, ואני מאוד מופתע כי אני מכיר את המשפחה, אנשים מאוד טובים, גדלתי איתם מגיל אפס, לפי דעתי זה אסון נורא". הוא הוסיף: "הבנתי שהצעירים ישבו בחצר ומישהו בא וריסס את המקום, לפי מה שראיתי בפנים, ראיתי הכול דם, והכול מרוסס ושברים וזכוכיות. בפנים וגם בגינה".

סגן-ניצב עמי בן דוד, דובר מחוז מרכז במשטרה, מסר בזירה: "סמוך לשעה 23:40 התקבל דיווח על ירי ברחוב איסר הראל 2 בנתניה, כוחות משטרה הגיעו במהירות למקום. מפרטים ראשונים שיש לנו על האירוע הזה מדובר באירוע קשה של ירי לתוך חצר של בית, ירי חסר הבחנה, שכתוצאה ממנו נהרג אדם. זה אירוע קשה מאוד, פתחנו בפעולות חקירה בזירה ומחוץ לזירה, לגילוי המבצעים".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ירי לעבר בית בנתניה פברואר 2017. יקי אדמקר
זירת הירי בנתניה/יקי אדמקר

כוחות מד"א הגיעו מיד לזירה. "במקום הייתה היסטריה, אנשים הלכו וצעקו והפצועים שכבו, חלקם בסלון הבית וחלקם בחצר. כמה נזקקו לפעולות החייאה בזירה ואחרים ביצעו בהם פעולות מצילות חיים", סיפר אחד מאנשי צוותי מד"א שהגיע למקום.

חובש בכיר במד"א אלון קקון סיפר: "כשהגענו לזירה ראינו פצועים שוכבים עם פצעי ירי. צעיר כבן 20 היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. בסמוך שכב צעיר נוסף בהכרה מעורפלת. למקום הגיעו עוד כוחות גדולים של מד"א, ערכנו סריקה מהירה ומיון לאיתור והערכת מצבם של הפצועים, תוך שאנחנו מעניקים להם טיפול רפואי מציל חיים. שישה פצועים נוספים היו בהכרה מלאה וסבלו מפצעי ירי, חלקם בגפיים וחלקם בפלג גופם העליון. לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותם תוך המשך טיפול רפואי לבתי החולים".

ירי לעבר בית בנתניה פברואר 2017. יקי אדמקר
זירת הירי בנתניה/יקי אדמקר

האירוע בנתניה הוא הרביעי ברצף אירועים שהחל אתמול בשעה 17:30 ברצח בטיילת בבת ים, שם נורה למוות צעיר בן 27 מטווח קצר על ידי אופנוען. כמה שעות לאחר מכן נורה למוות גבר בן 40 באום אל-פחם. הגבר פונה לבית החולים העמק שבעפולה, שם נקבע מותו. אדם נוסף נפצע באורח בינוני באירוע. נסיבות הירי בחקירה. אירוע נוסף אירע באזור נהריה, שבו נפצע צעיר באורח בינוני.

במשטרה יאלצו לבדוק עכשיו אם מדובר בהתרופפות בפעילות המודיעיניות נגד ארגוני הפשיעה בישראל וזאת בין היתר בעקבות העלייה החדה באירועי האלימות בימים האחרונים. גם בסוף השבוע נרשם רצח ברחובות על רקע מתיחות בין ארגוני פשיעה שונים. "האירוע בנתניה הוא ללא ספק חציית קו אדום", אמר גורם במשטרת מחוז מרכז, "העובדה שמתבצע ירי ללא הבחנה לעבר מבנה שבו שוהים עשרות בני אדם הוא אירוע חמור ואנחנו צריכים להגיע כמה שיותר מהר למבצעים וזה כרגע המאמץ שנעשה".


(עדכון ראשון: 23:35)

פצועים מירי לעבר בית בנתניה - הרקע פלילי. מד"א
זירת הירי, אמש/מד"א
ירי לעבר בית בנתניה פברואר 2017. יקי אדמקר
זירת הירי בנתניה/יקי אדמקר
  • עוד באותו נושא:
  • נתניה
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully