וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול בבת ים: בן 27 נורה למוות על ידי אופנוען בטיילת

27.2.2017 / 18:00

צעיר המוכר למשטרה נורה מטווח קצר על ידי אופנוען שנצמד לרכבו בצומת הרחובות ירושלים ובן גוריון. לפי החשד, יעד החיסול היה עבריין בכיר, שהצעיר היה מאבטחו. המשטרה הציבה מחסומים ביציאה מבת ים ומחולון בניסיון לאתר את החשוד שנמלט

צילום: יותם רונן, עריכה: שמרית גולדשטיין

צעיר כבן 27 נורה למוות אחר הצהריים (שני) בבת ים מטווח קצר על ידי אופנוען. צוותי מגן דוד אדום ביצעו בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו בזירה. המשטרה הציבה מחסומים ביציאה מהעיר ובכניסה לחולון במטרה לאתר את החשוד, שנמלט מזירת הירי.

האירוע התרחש בטיילת בעיר, בצומת הרחובות ירושלים ובן גוריון, לעיני עוברים ושבים. כוחות משטרה של מרחב איילון, בפיקודה של ניצב משנה סיגל בר צבי, הגיעו לזירת האירוע. מחקירה ראשונית עולה כי המתנקש נצמד למכונית סקודה שבה נהג הנרצח, וירה לעברו מספר רב של קליעים.

צעיר נורה מטווח קצר ע"י אופנוען בצומת מרכזית בבת ים. מערכת וואלה! NEWS
החשוד נמלט מהמקום. זירת הרצח בבת ים/מערכת וואלה! NEWS

במשטרה סבורים כי היעד לחיסול היה העבריין הבכיר שהצעיר שימש נהגו ומאבטחו. הנרצח עצמו היה מוכר למשטרת מרחב לכיש גם על רקע עבירות אלימות וסחיטת דמי חסות. לא ברור עדיין האם העבריין הבכיר היה ברכב ונמלט. אנשי המעבדה לזיהוי פלילי אספו ממצאים מן הזירה, בניסיון להתחקות אחר מבצע החיסול.

חובש מגן דוד אדום, חגי נתני, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב על הכביש סמוך לרכב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מפצעי ירי בפלג גופו העליון. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

בסוף השבוע נורה למוות גבר בן 35 ברחובות, סמוך לתחנת המשטרה המקומית. הנרצח, שנורה בפלג גופון העליון, היה קשור לאחד מארגוני הפשיעה באזור, ובמשטרה העריכו כי שהמעשה בוצע בידי אחד מאנשי ארגוני הפשיעה היריבים. שבוע לפני כן נורה למוות תושב כפר קאסם כבן 60, ונבדק הקשר לרצח כפול שאירע בחודש שעבר.

מאבטחו של  עבריין נורה הערב בבת ים ברחוב בן גוריון, 27 בפברואר 2017. מד"א
זירת החיסול, הערב/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully