וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדופיל מורשע חשוד במעשה סדום בבת ארבע; הילדה הוזמנה למסדר זיהוי

27.2.2017 / 20:30

רומן לוין, שהשתחרר לאחרונה ממאסר, חשוד בתקיפת הילדה בגינת משחקים בתל אביב לפני כשבועיים. לוין נעצר לאחר שהילדה קראה להוריה, שהזעיקו את המשטרה. מעצרו של לוין, שנמצא תחת פיקוח שירות בתי הסוהר, הוארך בפעם השנייה

פדופיל מורשע לאחר שחרורו מהכלא וסוכן שב"ס מיחידת צור העוקבת ומפקחת על עברייני מין, ינואר 2017. ראובן קסטרו
יחידת הפיקוח על פדופילים בפעולה/ראובן קסטרו

רומן לוין, פדופיל מורשע שהשתחרר לאחרונה ממאסר, חשוד בתקיפת לדה בת ארבע לפני כשבועיים בגינת משחקים בתל אביב. מעצרו של לוין הוארך היום (שני) בפעם השנייה בבית משפט השלום בתל אביב, והוא יישאר במעצר חמישה ימים נוספים.

על פי החשד, שהותר היום לפרסום, לוין ביצע בילדה מעשה סדום בגינת בשכונת התקווה. היא קראה להוריה, שהזעיקו את המשטרה. כוחות משטרת מרחב יפתח, בפיקודו של ניצב משנה דני לוי, איתרו את החשוד ועצרו אותו. המשטרה מתכוונת להזמין את הילדה למסדר זיהוי, ולבקש ממנה לעמוד מול החשוד בתקיפתה ולהצביע עליו.

לוין נחשב לאחד הפדופילים הפעילים המוכרים למשטרה וליחדת שירות בתי הסוהר "צור", המפקחת על עברייני מין מורשעים ששוחררו. עורכת דינו, שלומציון מנדלמן, ביקשה לשחרר אותו ממעצר בטענה כי הפרקליטות והמשטרה היו צריכות למצות את החקירה מאז מעצרו.

השופטת רונית פוזננסקי כץ כתבה בהחלטתה: "אני מפנה לחומרה היתרה של המעשים המיוחסים לחשוד, אשר ככל שאכן התרחשו נעשו שעה שהוא מפוקח על פי חוק לעברייני מין ולחובתו הרשעות רבות בתחום זה", אך האריכה את מעצרו בחמישה ימים ולא בשמונה כפי שביקשה המשטרה באמצעות החוקר רס"ר אלון ויסמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully