וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"על האש" הפך לזירת רצח: שני בני 19 נורו למוות, מצוד אחר המתנקש

עשרות חברים וקרובים הגיעו לבתיהם של אביב ורון, שנרצחו במהלך בילוי בנתניה שבו נפצעו שישה נוספים. עבור משפחתו של אביב, מדובר במוות השני בתוך שנתיים, לאחר שאחיו הגדול נהרג בתאונת דרכים. חבר ילדות של השניים: "באו לחגוג ונקלעו לסיטואציה הזויה. לא מעכלים"

צילום: יותם רונן, מד"א, עריכה: ורד לידני

אביב בוארון ורון יעקב, בני 19 מנתניה, הם הנרצחים באירוע הירי שהתרחש אמש (שני) בעיר. מחקירת המשטרה עולה כי השניים נכחו באירוע "על האש" בבית בנתניה יחד עם כמה עשרות צעירים נוספים, ובשלב מסוים התגלע ויכוח במעורבותו של אחד מהאורחים. על פי החשד, אותו צעיר יצא מהאירוע, שב לאחר זמן קצר - ופתח בירי לכל עבר. בנוסף לשניים, שישה בני אדם נפגעו באורח קל ובאורח בינוני ופונו לבתי החולים בעיר.

עבור משפחת בוארון, מדובר באבל השני על בן בתוך שנתיים, לאחר שאחיו הגדול של אביב נהרג בתאונת דרכים. ניקול, דודתו, סיפרה בדמעות לוואלה! NEWS: "אני לא מעכלת שהוא איננו, הילד הטוב והמלא שמחת חיים הזה. לא מספיק לקחו להורים המסכנים האלה את אחיו הבכור, עכשיו לקחו להם את אביב. ילד מדהים, אהב את החיים, תמיד היה מוקף בחברים וחברות. בלתי נתפס".

עוד בוואלה! NEWS:
הכינו את האצבעות: חוק המאגר הביומטרי אושר בכנסת
צעיר החשוד בגניבה נורה בגבו משוטרים בבאר שבע; מצבו בינוני
"השמאל הקיצוני אחראי": לאן נעלמה האנדרטה לזכר מאיר כהנא?

רון יעקב ואביב בוארון, נרצחו באירוע הירי בנתניה. פברואר 2017. פייסבוק, אתר רשמי
רון יעקב ואביב בוארון/אתר רשמי, פייסבוק

אבי, חבר ילדות של השניים, אמר ביציאה מבית משפחת בוארון כי השניים "פשוט נקלעו לסיטואציה הזויה. באו לחגוג עם חבר שגר שם בבית ונרצחו על לא עוול בכפם". הוא הוסיף: "לא מעכלים את האובדן, פשוט מסכנים, נקלעו לאירוע ושלמו בחייהם".

שי בנג'ו, חבר ילדות נוסף של השניים, אמר: "גדלנו ביחד ועכשיו הם אינם. אהבתי אותם כמו אחים שלי. כמה חוויות משותפות ואירועים עברנו ביחד, כשהתעוררתי בבוקר חשבתי שמדובר בסיוט, לא מאמין שלקחו לנו אותם". חבר אחר ספד לשניים בפייסבוק וכתב: "איך הגענו למצב ששני ילדים טובים שיושבים בחצר פשוט יורים בהם? מי המנוול שלקח את הנשמות הטובות האלה?".

בתיה כהן, שמתגוררת בשכנות לבית שבו נרצחו השניים, סיפרה: "שמענו ניידות ומלא צעקות, חששנו שקרה משהו חמור. יצאנו תחילה אל חדר המדרגות כי לא הבנו מה פשר כל ההמולה בשעה יחסית מאוחרת". שכנתה גילה דמתי, הוסיפה: "זאת הרגשה לא נעימה, המחשבה הזאת שגורמים עברייניים הסתובבו פה, ממש ליד הבית שלנו. זאת שכונה חדשה, כולם דיירים חדשים, אנשים טובים. שלא נדע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ירי לעבר בית בנתניה פברואר 2017. יקי אדמקר
זירת האירוע בנתניה, אתמול/יקי אדמקר

בינתיים, המצוד אחר היורה נמשך. כוחות גדולים של משטרת מחוז מרכז הוזעקו למקום ופתחו בחקירה בפיקודו של ניצב מוטי כהן. הבית נמצא בבעלות משפחת פרחאן, המוכרת למשטרה מתחומי פשיעה שונים והיא מוגדרת על ידי המשטרה כמי שפועלת בתחומי פשיעה מקומיים בנתניה.

לפי שעה, לא ברור אם הירי בוצע מכלי נשק אחד או מכמה כלי נשק. "זה נראה כמו מסרטי הפשע של שיקגו בשנות ה-30 של המאה הקודמת שבה הגנגסטרים יורים אש מאסיבית לתוך מבנה ופוצעים מספר רב של נפגעים", אמר עד ראייה לאירוע.

(עדכון ראשון: 09:20)

ניידת מד"א. מד"א
זירת האירוע בנתניה, אתמול/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully