וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיל האוויר פרסם תמונה של זוג גברים שהכירו בצבא - הגולשים זעמו

26.2.2017 / 13:44

במסגרת אירועי יום המשפחה פורסמו בעמוד הפייסבוק של החיל תמונות של זוגות שהכירו בשירותם הצבאי. תמונתם של קצין ובן זוגו עוררה תגובות מעורבות. "אתם חיל האוויר, לא איזו מפלגה של אנשים הזויים", נכתב בין השאר

סרן אדיר גבאי ודין, זוג גברים שהכירו בשירותם הצבאי בחיל האוויר. פייסבוק, צילום מסך
אדיר ודין/צילום מסך, פייסבוק

במסגרת אירועי יום המשפחה החל היום (ראשון) בחרו בחיל האוויר לפרסם זוגות המשרתים בחיל. בין שלל התמונות שהועלו לדף הפייסבוק הרשמי של החיל, הייתה גם תמונתם של הזוג סרן אדיר גבאי ובן זוגו דין.

"סרן אדיר גבאי ודין הכירו זמן רב לפני שיצאו לדייט הראשון שלהם. הם שירתו באותה היחידה בחיל האוויר", נכתב בפוסט. "מאז עברו שמונה שנים, והיום הם נשואים טריים. משפחת חיל האוויר עבורם תמיד תהיה 'המקום שבו הכרתי את המשפחה שלי'". עד מהרה הפך הפוסט התמים לזירת התגוששות בין מגיבים שזעמו על הפרסום ובין אחרים שדווקא התרגשו ממנו.

"אתם חיל האוויר, לא איזו מפלגה של אנשים הזויים", כתב אחד הגולשים. "מה יותר חשוך מלהגדיר את עצמך על בסיס המשיכה המינית שלך והיצרים הבהמיים והנמוכים ביותר?". גולשים אחרים יצאו נגד עמדותיו של הגולש, שהגיב "איזו מין גאווה זאת? להתגאות בכך שאתה מקטין את האוכלוסייה של העם שלך? וחוץ מזה, גאווה באופן כללי זה דבר פסול, אז לעשות יום מיוחד ולקרוא לו 'יום הגאווה' זה דבר פסול ולו רק בגלל העניין של הגאווה".

עוד בוואלה! NEWS:
סופה של תקופה: הסוחרים והתושבים הגיעו להיפרד מהשוק הבדואי
בלי נגישות, בלי ערבית: עיריית ירושלים מתעלמת מתושבי מזרח העיר
ללא מזון טרי, בלי יחס למטופלים: הפצצה המתקתקת בבתי האבות בישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך התגובות לפוסט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גולשת אחרת בשם נחמה עזרא יצאה גם היא נגד הפוסט וכתבה "לא הבנתי. חיל האוויר מוכיח שהוא מקבל לשורותיו הומואים? סליחה, אני לא ליברלית. ומצטערת אם פוגעת במישהו". עוד הוסיפה כי "הם אנשים מקסימים. אבל מה בדיוק הפוסט הזה מוכיח ?לדעתי, יש דברים שצנעת הפרט יפה להם".

הדברים הקשים של השניים עוררו סערה וזכו לתגובות סוערות מצד שאר הגולשים המומים. מנהלי הדף של חיל האוויר הגיבו גם הם וכתבו: "אנו מבקשים להימנע מתגובות פוגעניות. תגובות לא ראויות ימחקו וידווחו. יום משפחה שמח!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully