וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הרוג ושני פצועים בדריסה בדרום-מערב המדינה, הנהג נורה ונעצר

נהג שעט לעבר עוברי אורח מחוץ למאפייה בעיר היידלברג. אחד נהרג ושניים קל. לאחר מכן הוא נמלט מהמקום עם סכין בידו. שוטרים קראו לו לעצור ומשלא שעה לקריאותיהם ירו בו ופצעו אותו קשה. המשטרה: אין חשד לטרור. תיעוד ירי השוטרים

מתוך דף הטוויטר של ג'ק פוסובייק

גבר בן 73 נהרג ושני בני אדם נפצעו אמש (שבת) באורח קל באירוע דריסה בעיר היידלברג שבדרום-מערב גרמניה. הנהג הדורס נורה בידי שוטרים שהגיעו למקום ופונה גם הוא לבית החולים במצב קשה. הרקע לאירוע לא ברור, אך דובר המשטרה מסר כי אין חשד לטרור.

מחקירה ראשונית עולה כי הנהג הדורס, שנסע במכונית שכורה בעלת לוחית רישוי מהמבורג, שעט לעבר הקהל שהתאסף ליד מאפייה. לאחר מכן הוא ברח מהמקום רגלית חמוש בסכין. שוטרים שהגיעו לאזור, הפצירו בו לעצור. משלא עשה זאת, ירו בו ופצעו אותו.

המשטרה טרם מסרה מידע על זהותו של הדורס ועל המניע שלו לדריסה. לפי אחד הדיווחים בתקשורת המקומית, ייתכן שהדורס היה מעורער בנפשו. דובר המשטרה המקומית, נורברט שצלה, אמר בתדרוך לכלי התקשורת כי הוא לא יכול לאשר כי הנהג סבל ממחלת נפש. עם זאת, הוא מסר כי אין חשד לטרור ושהאדם ככל הנראה פעל לבדו. במכוניתו של הדורס התגלה תיק, אך לא דווח מה היה בתוכו.

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח: סוכנות הביון של גרמניה ריגלה אחר עיתונאים ברחבי העולם
מרקל: "אין אופציה מציאותית לשלום מלבד פתרון שתי המדינות"
מתקפת נחילים, פשיטות על החוף: הכוח הימי הסודי של חיזבאללה

(עדכון ראשון: 19:52)

אירוע דריסה בעיר היידלברג, גרמניה, 25 בפברואר 2017. AP
זירת האירוע בהיידלברג, אתמול/AP
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully