וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה מאיים: נגיע גם לכור בדימונה - לא רק למכל האמוניה בחיפה

מזכ"ל חיזבאללה טען כי "הארגון הפך לאיום הראשון במעלה עבור ישראל", וטען כי ריקון המכל הוא "סימן לכך שהאויב מודע ליכולותינו". הוא הוסיף: "שמענו איומים מישראל, אבל בדרום לבנון חיים בשקט. ידינו על ההדק"

עריכה: יוסי אלטר

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה איים היום (חמישי) כי "בכוחנו לאיים על כל חלק בישראל". הוא התייחס, בנאום משודר לציון יום השנה למהפכה האסלאמית באיראן, להחלטה על ריקון מכל האמוניה בחיפה, בין היתר בשל האיום הביטחוני שבפגיעת טילים בו במהלך לחימה, וקרא: "אני מציע לאויב הישראלי לא רק לרוקן את מכל האמוניה, אלא גם לפרק את הכור בדימונה".

"יש כאלה שרואים בריקון מכל האמוניה סימן למלחמה, אך זה גם סימן לכך שהאויב מודע ליכולותיה של חיזבאללה", הוסיף נסראללה, והבטיח "להמשיך להילחם" בזירות השונות במזרח התיכון. "התנאים השתנו", הבהיר. "ההתנגדות לא יכולה להישאר במקומה. אסור לנוח וצריך להתכונן לתרחיש הגרוע ביותר. ידה של ההתנגדות על ההדק".

עוד בוואלה! NEWS:
נשיא לבנון נפגש עם סיסי במצרים, וגיבה את חיזבאללה
ממשל טראמפ הטיל סנקציות על סגן נשיא ונצואלה הקשור לחיזבאללה
נסראללה: "דונלד טראמפ הוא אדיוט - אנחנו לא מפחדים ממנו"

נאום נסראללה בכפר ג'בשית, לבנון, 16 בפברואר 2017. רויטרס
"איפה התגובה הערבית לאויב הציוני?". נאום נסראללה בכפר ג'בשית, היום/רויטרס

לדבריו, "בחודשים האחרונים קראנו תחזיות רבות מצד ישראל לגבי תרחישים שונים בנוגע ללבנון. חיזבאללה הפך לאיום הראשון במעלה - ואיראן השנייה". נסראללה הוסיף: "אני מציע לכולם לקחת בערבון מוגבל את הדברים מישראל. שמענו איומים כאלה מאז 2006. גם אחרי 11 שנים האיום וההפחדה ממשיכים, אולם תושבי דרום לבנון חיים בביטחון ובשקט".

הוא התייחס לממשל האמריקני החדש ולנשיא דונלד טראמפ, וטען כי פגישתו אתמול עם ראש הממשלה בנימין נתניהו "מסמנת את תום עידן המשא ומתן" בין ישראל לפלסטינים. לדבריו, "יש כאלה שאומרים שטראמפ יאפשר לישראל לתקוף בלבנון ולחסל את ההתנגדות".

"תמיד הייתה תמיכה ערבית להתקפות ישראל על חיזבאללה, כי משטרים אלה רואים בהתנגדות הפרעה לתכניות שלהם באזור", הוסיף נסראללה. הוא הבהיר: "מדינות ערב נוהרות לנורמליזציה עם ישראל, בגלוי ובסתר. איפה התגובה הערבית לאויב הציוני?".

עוד באותו נושא

כשהאינטרס משותף והאיום גובר - צבא לבנון מהדק קשרים עם חיזבאללה

לכתבה המלאה
מיכל אמוניה במפעל חיפה כימיקלים שבמפרץ חיפה. פיני חמו, מערכת וואלה! NEWS
"לקחת בערבון מוגבל את האיומים מישראל". מכל האמוניה של "חיפה כימיקלים"/מערכת וואלה! NEWS, פיני חמו

בנאום שנשא בתחילת השבוע לכבוד יום השנה למותו של אחד מאנשי הדת של הארגון בתחילת השבוע, כינה נסראללה את טראמפ "אידיוט" והצהיר כי הוא אינו מפחד ממנו. נסראללה הזכיר גם את הצלחת הממשל בדמשק לכבוש מחדש את חאלב מידי המורדים, קרב שבו השתתפו גם מאות מלוחמי חיזבאללה. לדבריו, "הניצחון סייע בקידום שיחות השלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully