וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שדווח שהכה את אשתו: שר העבודה המיועד של טראמפ הסיר מועמדותו

אנדרו פוזדר, מנכ"ל של רשת גדולה של מזון מהיר, מסר כי הוא קיבל את ההחלטה אחרי התייעצות עם משפחתו. זאת מתוך חשש שהסנאט לא יאשר את מועמדותו, בין היתר אחרי שהודה כי העסיק מהגרת בלתי-חוקית

נשיא ארה"ב הנבחר דונלד טראמפ עם שר העבודה אנדרו פוזדר 09 דצמבר 2016. רויטרס
לא יהיה חלק מהממשל. פוזדר וטראמפ אחרי פגישתם בדצמבר/רויטרס

אנדרו פוזדר, מועמדו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לשר העבודה, הודיע הערב (רביעי) כי הוא מסיר את מועמדותו. זאת אחרי שמנכ"ל רשת המזון המהיר CKE הודה כי העסיק מהגרת בלתי-חוקית כמנקה וברקע דיווחים שהכה את אשתו וניצל עובדים. לפי הדיווחים, סנאטורים רפובליקנים דחקו בבית הלבן להסיר את מועמדותו מאחר שהוא לא היה מקבל די קולות בשימוע בסנאט כדי לזכות בתפקיד.

"אחרי שיחות עם משפחתי, אני מסיר את מועמדותי לתפקיד שר העבודה", מסר פוזדר. "אני אמנם לא אהיה חלק מהממשל, אך אני תומך לחלוטין בנשיא ובצוות המוכשר מאוד שלו". זאת הטלטלה השנייה שחווה ממשל טראמפ בימים האחרונים אחרי שהיועץ לביטחון לאומי מיייקל פלין נאלץ להתפטר בשל קשריו עם רוסיה.

ועדת הבריאות, החינוך, העבודה והפנסיות בסנאט הייתה אמורה לקיים מחר שימוע על מועמדותו של פוזדר, דיון שנדחה כבר חמש פעמים. בימים האחרונים שלחה מגישת הטלוויזיה אופרה ווינפרי קלטת לחברי הוועדה משנות ה-90, ובה מספרת אשתו לשעבר של פוזדר על כך שהוא הכה אותה. עם זאת, מאז היא חזרה בה מהטענות הללו ואף שלחה לאחרונה מכתב לחברי הוועדה.

(עדכון ראשון: 23:09)

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח: טראמפ בחר מחליף ליועץ לביטחון לאומי במקומו של פלין
האם גם איוונקה טראמפ תצטרף למו"מ בין ישראל לפלסטינים?
שר ההגנה האמריקני לנאט"ו: "שלמו יותר - או שנמתן את תמיכתנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully