וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזק מהכלא את מעמדו בחו"ל: שב"ס דורש להשאיר את דומרני בבידוד

14.2.2017 / 16:27

לפי המידע המודיעיני שהציגו המשטרה ושירות בתי הסוהר, ראש ארגון הפשע "ממשיך להתעצם ולצבור תאוצה". עורך דינו: "אין סיבה להתעמר בו כך, מלבד שיקולי נקמה וחשבונות אישיים של המשטרה ושב"ס"

צילום: בני בן סימון, עריכה: שמרית גולדשטיין

(בווידאו: דומרני הסכים להסדר טיעון, בחודש שעבר)

שירות בתי הסוהר הגיש לאחרונה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע בקשה להשאיר את ראש ארגון הפשע שלום דומרני בהפרדה, בטענה כי הוא מנהל את ארגונו בפועל מתוך הכלא. דומרני, הנושא עונש מאסר בכלא שקמה, הוחזק בעבר בהפרדה זוגית עם בנו, אולם כעת הוא מוחזק בבידוד.

על פי חומרי המודיעין שבידי המשטרה ושב"ס, "עדיין ישנה מסוכנות ברמה גבוהה מהאסיר וכלפיו, שכן העותר הינו ראש משפחת פשע מוכרת היטב". במסמכי בית המשפט צוין כי "בעוד הינו כלוא מאחורי סורג ובריח, הוא ממשיך להתעצם ולצבור תאוצה לטובת חיזוק מעמדו בעולם הפשע, כל זאת ללא הפסק, על מנת לקדם את מעמדו בכלל רחבי הארץ ואף מחוץ לארץ".

לקריאה נוספת:
מוקף אויבים, תחת מעקב מתמשך: דרכו של "האיש החזק בדרום" לכלא
רגע לפני שעד המדינה דיבר: דומרני הסכים לשש שנות מאסר
דומרני ביקש לצפות בחתונת בנו בשידור מהכלא - בית המשפט סירב

שלום דומרני. מערכת וואלה!
"מעביר מסריו בדרכים שונות למקורביו וחייליו". דומרני/מערכת וואלה!

עוד נטען על בסיס המידע המודיעיני שהציגו הרשויות כי "התנהלות זו מתבצעת על ידי העברת מסרים בדרכים שונות מתוך כותלי הכלא אל מקורביו וחייליו, ביצוע פעילויות פליליות רבות ואף אלימות, תוך כדי שליחת אותם 'עושי דבריו', בדגש על מקרי אלימות - מעורבות בפגיעה ממשית בחיי אדם".

עורכת הדין ליה פלוס, המייצגת את דומרני, טענה כי "המידע המועבר לבחינת בית המשפט בעניינו הוא מוגזם במקרה הטוב, ומופרך במקרה הפחות טוב. התנהלות המדינה במקרה זה איננה מוצדקת, וניתן למצוא את האיזון הנכון בין האינטרסים השונים". לדבריו של עו"ד עמית ויצמן, סנגור נוסף של דומרני, הוא "נענש פעמיים; פעם אחת נגזר עליו עונש מאסר ארוך, ובפעם השנייה הוא נענש בתנאים בהם הוא מוחזק. אין שום סיבה להתעמר בו כך, מלבד שיקולי נקמה וחשבונות אישיים של משטרת ישראל ושב"ס".

הארכת מעצר לשלום דומרני, בית משפט השלום אשקלון, 6 באוקטובר 2015. שי מכלוף
דומרני בבית המשפט באשקלון, 2015/שי מכלוף

לפני כחודש הודיע דומרני לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כי החליט לקבל את הסדר הדיון שגובש בינו לבין פרקליטות מחוז דרום, במסגרת הפרשה שבה הוא הואשם בכמה ניסיונות רצח ובהחזקת נשק. במסגרת הסדר הטיעון, דומרני נושא עונש של שש שנות מאסר בגין קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות נשק, סיוע לחבלה בכוונה מחמירה ואספקת נשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully