וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני שעד המדינה דיבר: דומרני הסכים לשש שנות מאסר

11.1.2017 / 10:31

שבוע לאחר שדחה את הסדר הטיעון בינו לבין הפרקליטות, הסכים ראש ארגון הפשיעה להודות בעבירות נשק וקשירת קשר לביצוע פשע. זאת, במסגרת הפרשה שבה הוא הואשם בכמה ניסיונות רצח. ראש הרכב השופטים: "טוב עשית"

צילום: בני בן סימון, עריכה: שמרית גולדשטיין

(בווידאו: שיחה שנחשפה בין אנשי דומרני על מאבקי שליטה בדרום, חודש ספטמבר)

ראש ארגון הפשע שלום דומרני הודיע היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כי החליט לקבל את הסדר הדיון המקורי שהתגבש בינו לבין פרקליטות מחוז דרום, במסגרת הפרשה שבה הוא הואשם בכמה ניסיונות רצח ובהחזקת נשק. הודעתו של דומרני הגיעה רגעים ספורים לפני שעד המדינה בפרשה היה אמור לתת את עדותו הדרמטית בבית המשפט, שלקראתה תוגברה האבטחה באולם.

במסגרת הסדר הטיעון, יודה דומרני בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות נשק, סיוע לחבלה בכוונה מחמירה ואספקת נשק. ראש הרכב השופטים יורם צלקובניק פנה לדומרני ואמר לו: "טוב עשית". זאת, שבוע לאחר שדומרני הודיע כי הוא מסרב להסדר הטיעון בשל "התפתחויות בתיק", בצעד שעורר ביקורת מצד צלקובניק, שהורה על שמיעת עדותו של עד המדינה בפרשה בדיון היום.

עוד בוואלה! NEWS:
דרמה במשפט דומרני: העבריין סירב לקבל את הסדר הטיעון
הברית עם דומרני, האיומים על אטדגי: ההסתבכויות של מרגול עם העולם התחתון
"משתמשים בשם של שלום": ההקלטה שנועדה לטהר את שמו של דומרני. האזינו

שלום דומרני, בית משפט המחוזי באר שבע, 29 באוקטובר 2015. בני בן סימון, מערכת וואלה!
דומרני בבית המשפט/מערכת וואלה!, בני בן סימון

עיקר העיכוב בהשגת ההסדר נבע מהתנגדותו של דומרני לעונש המאסר. בחודש מאי האחרון קבע בית המשפט המחוזי בבאר שבע כי יש לעצור עד תום ההליכים את דומרני ואת אנשיו שלומי בסה, אבי ווטורי ורועי בנקר, אך השופט נאסר אבו טהה קבע כי הראיות נגדם בחלק מהאישומים חלשות.

במסגרת הפרשה הגישו עורכי הדין יריב צרי, צחי יונגר, אסף בר יוסף ואליז לוגסי, מפרקליטות מחוז דרום, חמישה כתבי האישום נגד 19 נאשמים, בגין עבירות הכוללות רצח, ניסיונות רצח, קשירת קשר ועבירות נשק. שאר חברי ארגונו של דומרני המעורבים בפרשה צפויים לשאת עונש מאסר שנע בין שנתיים לארבע שנים, כל אחד לפי חלקו.

הרקע: סכסוכים בין עבריינים על שליטה באשדוד

על פי כתבי האישום, הרקע למרבית המקרים היה סכסוכים בין עבריינים על שליטה באשדוד. דומרני מואשם בניסיונות רצח של אנשי "הכנופייה הגרוזינית" באשדוד, אספקת אמצעי לחימה וקשירת קשר לביצוע פשע.

השופט אבו טהה ציין את החולשה של הראיות בניסיונות הרצח של יוסי קריחלי ואדם דפס, וכן בשידול לרצח של חלק מהגורמים הנמנים עם קבוצת "הגרוזינים", גיאורגי חננשווילי, ורמז שמלשווילי, אלירן חובב ואדם דפס. בעבירות של מתן אמצעים לביצוע פשע, קשירת קשר ועבירות בנשק נקבע כי קיימות ראיות לכאורה לגבי חלק מהנאשמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully