וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופאים שלפו ג'וק חי מראשה של אישה בהודו. צפו

התיקן חדר דרך אפה לגולגולתה וגרם לה לכאבי ראש, קשיים בנשימה ותחושה מגרדת. אחרי שהרופאים זיהו כי מדובר בחרק הם שלפו אותו בהליך מסובך שנמשך 45 דקות. בבית החולים מעריכים כי הוא שהה בגופה כ-12 שעות

צילום: מתוך הטוויטר של דאג כריס, עריכה: יאיר דניאל

אישה בת 42 שמתגוררת בכפר בפרברי צ'נאי שבדרום-מזרח הודו ידעה שמשהו לא בסדר בה כשהתעוררה באמצע הלילה וחשה תחושה מגרדת ולא נעימה בראשה. היא החליטה להתפנות לבית החולים סטנלי ושם התגלתה הזוועה – תיקן חי חדר לגולגולתה.

הרופא שטיפל באישה, שסבלה מכאב ראש חזק ומקשיים בנשימה, ערך לה אנדוסקופיה כדי לגלות את מקור הכאב. תחילה הוא לא ראה דבר, אך לאחר מכן זיהה רגליים של יצור כלשהו. "לא ידענו מה זה בהתחלה", סיפר פרופ' שנקר, ראש מחלקת אף, אוזן גרון במרכז הרפואי. "לא ידענו אם מדובר בצרעה או בחרק אחר. כשזיהינו, שלפנו אותו באיטיות".

עוד בוואלה! NEWS:
אחוזות פאר בדובאי והעלמת עיתונאים: הרודן שמחזיק בבלוגר הישראלי
אחרי בריטניה: ניו זילנד תמחק להומוסקסואלים את הרישום הפלילי
שובר את הקרח: טראמפ שלח לנשיא סין מכתב ל"הידוק היחסים"

אילוסטרציה. ShutterStock
היה עלול לסכן את חייה/ShutterStock

בבית החולים תיעדו את ההליך הרפואי ובסרטון נראה כיצד התיקן נשלף מגולגולתה של האישה. הוצאת התיקן, שהיה עדיין בחיים ובאורך של שני סנטימטרים וחצי, נעשתה באמצעות מכונות שאיבה ומלחציים ונמשכה כ-45 דקות. הרופאים מאריכים כי הוא שהה בגופה כ-12 שעות.

עם שליפת התיקן, בעיות הנשימה של האישה פסקו מיד. "התיקן נכנס לגולגולת שלה דרך האף והגיע בסיס הגולגולת שלה", סיפר פרופ' שנקר. "מדובר בתופעה די יוצאת דופן". הרופא סיפר כי המצב היה עלול לסכן את חייה של האישה, אם התיקן היה נותר בראשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully