וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בנגב: תינוקת כבת חצי שנה נספתה בשריפה בביתה

9.2.2017 / 10:21

אש שפרצה בבית המשפחה בפזורה הבדואית גבתה את חייה. כוחות הכיבוי השתלטו על השריפה וחילצו את התינוקת כשהיא מחוסרת הכרה, וצוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה לאחר זמן קצר. הנסיבות טרם התבררו

צילום: כבאות והצלה נגב, עריכה: יאיר דניאל

תינוקת כבת שלושה חודשים נספתה הבוקר (חמישי) בשריפה בביתה בתל שבע. השריפה אירעה בביתה של הילדה בשכונה 38 ביישוב. ארבעה צוותי כיבוי מתחנת באר שבע השתלטו על הלהבות במקום, אך לא הצליחו להציל את חייה של הילדה. פרמדיקים וחובשים של מד"א חילצו את התינוקת עם כוויות קשות כשהיא ללא רוח חיים, וקבעו את מותה במקום. נסיבות השריפה טרם התבררו ונפתחה חקירה.

סמוך לשעה 9:00 נמסר למד"א מרחב נגב על שריפה בקומה השניה מתוך שלוש בבית ביישוב בפזורה הבדואית. צוותי הכיבוי שהגיע למקום נכנסו לבית דרך החלון, ונעזרו בסולם שהציב אדם שניסה לחלץ את התינוקת טרם הגעת הצוותים.

פרמדיק מד"א, חנן רוזילו, מסר: "כשהגענו לזירת האירוע, הכבאים חילצו אלינו תינוקת כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם כוויות נרחבות בגופה. היא הייתה ללא סימני חיים ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

שריפה בבית בתל שבע שבנגב, 9 בפברואר 2017. כבאות והצלה נגב, דוברות כב"ה
חקירת השריפה בתל שבע/דוברות כב"ה, כבאות והצלה נגב

בשנה שעברה נהרגו חמישה בני אדם במגזר הבדואי בשריפות, כשלפי נתוני מכבי האש רוב האירועים היו כתוצאה מהפעלת מוצרי חימום. מנתוני ארגון "בטרם" מתו ב-2016 חמישה ילדים בשריפה, ומתחילת השנה הנוכחית נהרגו ארבעה.

מ-2008 נהרגו 52 ילדים משריפה, כשיותר ממחצית המקרים אירוע במגזר הערבי. בחלק מהמקרים פרצה השריפה כתוצאה מקצר חשמלי או כתוצאה משימוש בתנור חימום לא בטיחותי. הרוב המכריע של המקרים אירע בבית ובחצר הבית.

שריפה בבית בתל שבע שבנגב, 9 בפברואר 2017. כבאות והצלה נגב, דוברות כב"ה
הבית השרוף בתל שבע/דוברות כב"ה, כבאות והצלה נגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully