וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: גבר תפס את אשתו בשיערה לפני שקפצה אל מותה

7.2.2017 / 14:47

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

השר הבריטי לענייני המזרח התיכון, טוביאס אלווד, הגיב היום (שלישי) ל"חוק ההסדרה" שאושר אמש בכנסת, ומסר בהודעה כי "החוק מעורר הדאגה ומאיים על היתכנות פתרון שתי המדינות". זאת, יממה בלבד לאחר פגישתו של ראש הממשלה נתניהו עם ראשת ממשלת בריטניה תרזה מיי.

מוקדם יותר היום, הודיע האיחוד האירופי למשרד החוץ על דחיית הפסגה המדינית שתוכננה להתקיים בסוף החודש עם ישראל. הדחייה, שפורסמה לראשונה ב"הארץ", מתרחשת עקב גל הבנייה בהתנחלויות והעברת חוק ההסדרה אמש בקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת. גורמים ישראלים אישרו את הפרסום.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיש היום את תגובתו לעתירה שהוגשה לבג"ץ בדרישה לפסול את היועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט מעיסוק בתיקי החקירה שלו. מדובר ב"תעמולה מטעמים זרים ופסולים", נכתב בתגובה.

בית המשפט העליון בבלארוס החליט היום להסגיר את הבלוגר הישראלי אלכסנדר לפשין לאזרבייג'ן. ממשרד החוץ נמסר כי במשרד עוקבים אחר ההתפתחויות ונמצאים בקשר עם הגורמים הרלוונטיים.

בסין אישה שניצלה להתאבד ניצלה בזכות בן זוגה, שתפס אותה בשיערה ברגע שניסתה לקפוץ מבניין רב קומות. השוטרים שהוזעקו למקום תפסו לבסוף את האישה והחזירו אותה לביתה.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול התקררות וייתכן גשם קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully