וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ילדה בת שש תועדה נוהגת ברכב על ברכי סבה בירושלים

7.2.2017 / 11:00

השוטרים הבחינו בנהגת הצעירה אוחזת בהגה ברכב פרטי שנסע בצפון הבירה. בבדיקה התברר כי הסב בן ה-67 לא מחזיק ברישיון נהיגה זה שלוש שנים. הוא עוכב לחקירה, קיבל זימון למשפט ורכבו הוחרם

צילום: דוברות משטרה, עריכה: שניר דבוש

שוטרי אגף התנועה שערכו אתמול (שני) פעילות בצפון ירושלים הופתעו לגלות כי ברכב פרטי שנוסע מולם נוהגת -ילדה בת שש. לאחר שהשוטרים עצרו את הרכב התברר כי הילדה ישבה בכיסא הנהג, על ברכי סבה בן ה-67, ואחזה בהגה.

בבדיקה שערכו השוטרים התגלה כי הסבא נוהג זה כשלוש שנים ללא רישיון נהיגה בתוקף. הוא עוכב לחקירה, שבסיומה קיבל זימון לשימוע. במקביל, הוא קיבל הזמנה לדין ורכבו הוחרם לתקופה של 30 יום.

במשטרה ציינו כי ההחלטה להושיב ילדה מאחורי ההגה ולאפשר לה לנהוג צריכה להיעשות במגרש המשחקים ולא על הכביש וכי יש לשמור על הילדים. עוד הדגישו במשטרה כי נגד אלו שיעברו על החוק הכוחות יפעלו ביד קשה.

עוד בוואלה! NEWS:
הפורץ שאהב תות: כך איתרה המשטרה חשוד בפריצה לדירה ביפו
תיעוד: הנאשם ברצח בחיפה נמלט אחרי הירי
למרות גילו הצעיר: הורשע נער שהפיץ סרטון מיני לחבריו

ילדה בת 6 נוהגת ברכב שנתפס על ידי המשטרה, 7 בפברואר 2017. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
הילדה בנהיגה/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

מבצע האכיפה של משטרת התנועה בא ברקע הנתונים המצערים, שלפיהם בשנת 2016 נהרגו 372 בני אדם בתאונות הדרכים, יותר מאדם אחד בכל יום בממוצע. בהשוואה ל-2015, חלה השנה עלייה של 5% במספר ההרוגים בכבישים. 111 נהגים ו?92 נוסעים נהרגו מתחילת השנה.

מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים עולה כי יוני, יולי וספטמבר היו החודשים הקטלניים ביותר בדרכים, ובהם נהרגו יותר מ-37 בני אדם. אחד מכל שלושה הוא מהמגזר הערבי, ובסך הכול 120 מסך ההרוגים היו מהמגזר. בכל שבועיים בממוצע נהרג ילד בתאונה, ומתחילת השנה נהרגו 27 ילדים, בהם 16 מהמגזר הערבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully