וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפורץ שאהב תות: כך איתרה המשטרה חשוד בפריצה לדירה ביפו

7.2.2017 / 8:39

לפני כשלושה שבועות נפרצה דירת מגורים, ונגנבו ממנה 20 אלף שקלים במזומן, שנועדו לממן טיפול רפואי. חוקרי המשטרה הבחינו בחצי תות שנפל על הרצפה, הצליחו להפיק דגימת DNA ולעצור את החשוד

גנב פרץ לדירה ביפו וגנב ממנה כסף ולקח ביס מתות , 7 בפברואר 2017. טוויטר, צילום מסך
התות שהסגיר את הפורץ/צילום מסך, טוויטר

תושב רחובות מצא את עצמו אמש (שני) במעצר בגין חשד שפרץ לדירת מגורים ביפו – ורק בגלל תות שאכל. לפני שלושה שבועות יצאה תושבת העיר בשעה 8:00 בבוקר לעבודה, וכששבה לביתה כעבור ארבע שעות לא הצליחה לפתוח את הדלת. היא הזעיקה פורץ מנעולים, ולאחר שזה פתח את דלתה חשכו עיניה. היא גילתה שדירתה נפרצה ונגנבה ממנה מעטפה ובה 20 אלף שקלים במזומן, שהיו אמורים לשמש אותה עבור טיפול שיניים.

חוקרי משטרת מרחב יפתח שהוזעקו לדירה הבחינו לאחר סריקותיהם בתות נגוס על הרצפה. על פי החשד, הפורץ לא חס גם על המקרר במטבח, הכין לעצמו פיתה עם חומוס שהיו במקרר, ולקינוח אכל קערת תותים. אך אחד מהם נפל ככל הנראה על הרצפה.

חוקר מז"פ (זיהוי פלילי) שהגיע למקום אסף את התות והצליח להפיק ממנו דגימת די.אן.איי שחשפה את זהותו של החשוד, פלסטיני המוכר למשטרה בתחום עבירות הרכוש. המשטרה חושדת כי הוא ביצע עבירות פריצה נוספות באזור המרכז. אמש הגיעו בלשי תחנת יפו לביתו של החשוד ועצרו אותו בחשד לפריצה ולגניבה. הבוקר הוא יובא לדיון בבית המשפט בתל אביב והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

עוד בוואלה! NEWS:
תיעוד: הנאשם ברצח בחיפה נמלט אחרי הירי
למרות גילו הצעיר: הורשע נער שהפיץ סרטון מיני לחבריו
הותר לפרסום: ראש עיריית צפת הוא הבכיר שנעצר בחשד לשחיתות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully