וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר צה"ל הבא: אל"מ רונן מנליס, עוזרו של הרמטכ"ל איזנקוט

7.2.2017 / 9:46

איזנקוט החליט למנות את אלוף-משנה רונן מנליס המכהן בשנתיים האחרונות כעוזרו האישי. לקראת המינוי, שייכנס לתוקף בחודשים הקרובים, יועלה מנליס לדרגת תת-אלוף ויחליף את אלוף מוטי אלמוז

צילום: רוני כנפו, רויטרס ומשטרת ישראל. עריכה: יוסי אלטר.

(בווידאו: ריאיון עם דובר צה"ל היוצא, תא"ל אלמוז)

הרמטכ"ל גדי איזנקוט החליט היום (שלישי) למנות את אלוף-משנה רונן מנליס לתפקיד דובר צה"ל. מנליס מכהן בימים אלו כעוזרו של איזנקוט ומינויו אושר בידי שר הביטחון אביגדור ליברמן.

לקראת המינוי יועלה מנליס לדרגת תת-אלוף ויחליף את אלוף מוטי אלמוז, המכהן כדובר צה"ל בשלוש השנים האחרונות. אלוף-משנה ד', המכהן כרמ"ח מבצעים בחיל הים, ימונה לתפקיד עוזר הרמטכ"ל ויחליף את מנליס, שהיה עוזרו של איזנקוט בשנתיים האחרונות.


עוד בוואלה! NEWS:
איתותים לחמאס ולקהיר: המסר שמסתתר מאחורי התקיפות של צה"ל
תקיפות נרחבות של צה"ל ברצועה; "נכה ביד ברזל את מאורות הטרור"
פרשת הישראלי העצור במדינה ערבית: זק"א שוקל להחזיר לתורמים הכסף לשחרור

אל"ם רונן מנליס, עוזר הרמטכ"ל שעתיד להתמנות לתפקיד דובר צה"ל לצד דובר צה"ל הנוכחי מוטי אלמוז והרמטכ"ל גדי איזנקוט, 7 בפברואר 2017. דובר צה"ל
מנליס/דובר צה"ל

מנליס נמנה על המעגל הקרוב של הרמטכ"ל, והוא מלווה את איזנקוט יותר מ-15 שנים בשלל תפקידים. מנליס כיהן בעבר כקצין מודיעין במפקדת העומק ובאוגדת עזה וכראש ענף לבנון בפיקוד הצפון. כמו כן, כיהן בתפקידים נוספים בפיקוד הצפון, בחטיבת המחקר, באגף המבצעים, בצנחנים ובחטיבה המרחבית שומרון. בתקופת לימודיו האקדמיים התנדב בתחנת גלי צה"ל. הוא נשוי, אב לשניים ומתגורר במזכרת בתיה.

אלמוז מונה בחודש שעבר לראש אגף כוח אדם בצה"ל במקומו של אלוף חגי טופולנסקי, שפרש מהצבא לאחר שנגנבו ממנו מחשבים עם חומרים מסווגים. אלמוז הועלה בדרגה בטקס בקריה בתל אביב בהשתתפות ליברמן, איזנקוט וחברי המטה הכללי.

"אני מודה על הזכות לעמוד בראש המערך המשמעותי והמשפיע ולהיות שותף בחבורת הפיקוד הבכיר של צה"ל", אמר אלוף אלמוז בטקס. "אתגרים רבים ועבודה רבה בפנינו, ואפשר בקלות לעסוק בלבה הרותחת של ענייני היום ואתגרי המחר". ראש אכ"א החדש הודה לקודמו בתפקיד. "אני מתחייב להמשיך את אותה הדרך שסללת במסירות", אמר לו.

אלוף פיקוד הדרום לשעבר סמי תורג'מן, אל"ם רונן מנליס עוזר הרמטכ"ל שעתיד להתמנות לתפקיד דובר צה"ל והרמטכ"ל גדי איזנקוט, 7 בפברואר 2017. דובר צה"ל
אלוף סמי תורג'מן עם מנליס ואיזנקוט/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully