וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר את גרושתו עשרות פעמים – ודורש מחצית מן הפנסיה שלה

8.2.2017 / 0:13

תושב חיפה דורש לקיים הסכם גירושים שלא מומש ועל פיו הוא זכאי ל-30% מקרן ההשתלמות של רעייתו לשעבר. אלא שב-2001, קצת לפני חתימת ההסכם, תקף התובע את אשתו לעיני ילדיהם, דקר אותה 49 פעמים ונשא 3 שנות מאסר

אזיקים ברגליים, אסיר אזוק. אורי לנץ
"אין זה הוגן שהבעל יהנה מריביות ומכספים"/אורי לנץ

לבית המשפט לענייני משפחה בחיפה הוגשה תביעה של תושב העיר שדורש לקיים הסכם גירושים שלא מומש משנת 2001. על פי ההסכם, זכאי הגבר במסגרת הסכם הגירושים ל-30% מקרן ההשתלמות של רעייתו לשעבר, תמורת סילוק כל תביעותיו. אולם, סכום זה מעולם לא שולם לו ועל כן הוא דורש את חלקו בפנסיה של האישה, כמחצית, וכן כספים נוספים שמגיעים לו לטענתו מאחר שלא קיבל את חלקו.

אלא שבשנת 2001, זמן קצר לאחר שנחתם הסכם הגירושים, טיפס התובע על סולם ונכנס לדירתם המשותפת של השניים דרך החלון. בזמן שארבעת ילדיהם הקטנים שהו בדירה, תקף את האישה, הטיח את ראשה בקיר והיכה אותה ולאחר מכן חתך אותה 49 פעמים לאורך כל גופה באמצעות סכין. "המתלוננת סירבה לפתוח לנאשם את דלת ביתם", נכתב בכתב האישום, "הנאשם נכנס לתוך הבית דרך החלון באמצעות סולם. הוא שאל את המתלוננת מדוע לא פתחה לו את הדלת ומשסירבה להשיב לו ניגש אל המתלוננת והחל להטיח את ראשה בקיר ולהלום בה באגרופים, ולבעוט בה".

מכתב האישום אף עולה כי במהלך התקרית הקשה אחת מבנותיהם של השניים ניסתה להפריד. המתלוננת ברחה לחדר השינה והנאשם רדף אחריה ושם אותה על המיטה, שם חתך אותה באוזן והצמיד את הסכין שהחזיק בידו לאיבר מינה. בהמשך, חתך אותה בידיים, ברגליים ובגב. "כל אותו זמן ניסתה הילדה בת ה-12 למשוך את הנאשם אך ללא הצלחה", פורט בכתב האישום. "כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו למתלוננת 49 שריטות וחתכים רבים בפנים, במצח, בצוואר, בידיים וברגליים". השכנים שהגיעו למקום הם שלבסוף הצליחו להביא להפסקת האלימות.

עוד בוואלה! NEWS:
תיעוד: הנאשם ברצח בחיפה נמלט אחרי הירי
למרות גילו הצעיר: הורשע נער שהפיץ סרטון מיני לחבריו
הותר לפרסום: ראש עיריית צפת הוא הבכיר שנעצר בחשד לשחיתות

בית כלא כרמל בעתלית, אסירים נפגשים עם משפחות, יוני 2016. יותם רונן
התקרית נגזרו על הגבר שלוש שנות מאסר/יותם רונן

על פי כתב ההגנה שהגישה האישה לאחר תביעתו האחרונה של גרושה, בעקבות האירוע, סבלה מפוסט טראומה ונקבע על ידי מומחה כי לא יכלה לטפל בכל העניינים הקשורים לחייה עם בעלה התובע, ואפילו לא הייתה מסוגלת, כתוצאה מהטראומה, להמשיך ולהתגורר בעיר חיפה. היא אף הוצאה לפנסיה מוקדמת מהמוסד האקדמי שבו עבדה עקב חוסר תפקודה בעבודה לאחר התקיפה. על הבעל נגזרו שלוש שנות מאסר.

"אכן בין הצדדים נחתם הסכם גירושין שקיבל תוקף של פסק דין ועל זה אין חולק, אך יחד עם זאת מעשיו של התובע שבוצעו בסמוך למתן פסק הדין ובעת שהיה עליו לעמוד בהתחייבותו הראשונה לפי הוראות הסכם הגירושין, מוכיחים כי לא הייתה בכוונתו לקיים את פסק הדין, אלא להפך – לפעול בניגוד גמור לו", נכתב בכתב ההגנה שהגישה האישה באמצעות עורך דינה דרור דיין. "אין זה צודק כי כיום ובחלוף 15 שנים מיום מתן פסק הדין יהנה התובע מקבלת ריביות וכספים נוספים שעה שבגין התנהלותו הפסולה לא קוימו חלק מהוראות הסכם הגירושין".

"במעשיו של התובע כלפי הנתבעת יש משום הצהרה ברורה וחד משמעתית כי לא הייתה בכוונתו לקיים את הוראות פסק הדין, אלא להביא לפגיעה בנתבעת. לא ניתן להתעלם מהשאלה שנותרה מנסרת בחלל האוויר והיא – מה היה קורה לו השכנים לא היו מצליחים להשתלט על התובע בשעת התקיפה?", נכתב. עו"ד דיין מבקש בשם מרשתו כי לא יתווספו ריביות לסכומים שעליהם נקבע לפני 15 שנים או לחילופין – לאחר שיתבררו טענותיה הנזיקיות של האישה כלפי הבעל. בית המשפט יכריע.

(עדכון ראשון: 22:27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully