וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצחת טרנסג'נדרית הוחזרה לכלא גברים בגלל סקס עם אסירות

8.2.2017 / 9:04

פריס גרין, שהורשעה ברצח אכזרי, ממשיכה לעשות בעיות בכלא, כשהפעם, אחרי שכבר אושר לה לעבור לכלא נשים עקב ניתוח לשינוי מין מתוכנן, היא חוזרת שוב לכלא הגברים בעקבות חשד ששכבה עם חברותיה האסירות "הנשים רוצות סקס ופריס היא האישה היחידה שיכולה להעניק להן את זה"

צילום מסך

בסרטון – הטרנסג'נדרית סופיה בסדרה "כתום זה השחור החדש"

פריס גרין, בת ה-23, הורשעה לפני כשלוש שנים ברצח ונידונה ל-18 שנות מאסר לכל הפחות. את עונש המאסר היא הייתה אמורה לרצות בכלא גברים - מאחר שהיא נולדה כזכר בשם פיטר לאינג, אולם לאחר שהזדהתה כנקבה וסיפרה כי ברצונה לעבור ניתוח לשינוי מין, היא הועברה לכלא הנשים באדינבורו, סקוטלנד. כעת דווח ב"דיילי מייל" שהיא חזרה לכלא הגברים לאחר שעל חשד כי היא קיימה יחסי מין עם האסירות.

זאת הפעם השנייה שגרין הועברה עקב "התנהגות בלתי הולמת". בשנת 2013, רק מספר שבועות אחרי שהורשעה ברצח רוברט שנקלנד בן ה-45, היא הועברה מכלא הנשים קורטון וול שבסטירלינג, סקוטלנד, עקב האשמות דומות. מקור בכלא סיפר לדיילי סטאר סאנדיי: "הנשים רוצות סקס ופריס היא האישה היחידה שיכולה להעניק להן את זה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריס גרין עושה בעיות בכלא/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

הטרנסג'נדרית שנכנסה לכלא גברים: "חשפתי שדיים כדי לא להיאנס"

לכתבה המלאה

גרין ו-2 חבריה, קווין מק'דונה ודין סמית', הזמינו את מר שנקלנד למסיבה בדירתה בעיר גלנרוטס שבמרכז סקוטלנד ב-2013. כתוצאה מוויכוח שנוצר על שקית צ'יפס, השלושה קשרו אותו, הכו אותו ועינו אותו במשך שעות ארוכות. שנקלנד מת כתוצאה מחנק או פציעות קשות. חברתה של גרין, מגי שילדס, אמרה במשפטה שנערך בבית המשפט העליון בגלאזגו, שהיא מצאה את גופתו של הקורבן כשהגיעה לדירתה של גרין. אחותו של הקורבן, פאולין בל, התייחסה להתנהלותה של גרין בכלא: "זה הכול בדיחה. אנחנו לא מאמינים שהוא באמת רוצה לעבור ניתוח לשינוי מין. הוא פשוט מנסה לתמרן את המערכת ומשלם המיסים משלם את המחיר". דובר משרד המשפטים הסקוטי אמר בתגובה: "אנחנו לא מעוניינים להגיב בנוגע למקרים אישיים".

פריס גרין. Iain McLellan/Spindrift Photo Agency, צילום מסך
פריס גרין/צילום מסך, Iain McLellan/Spindrift Photo Agency
רוברט שנקלנד. Kingdom News Agency, צילום מסך
הנרצח רוברט שנקלנד/צילום מסך, Kingdom News Agency
דין סמית' וקווין מק'דונה. Universal News and Sport, אתר רשמי
השותפים לרצח דין סמית' וקווין מק'דונה/אתר רשמי, Universal News and Sport

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully