וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: כך הבריח עורך דין מפרדס חנה 26,000 כדורי אקסטזי

שלומי גבאי

6.2.2017 / 0:39

למרות שהוצא נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ, נסע עו"ד אדוארד פיסחוב לגרמניה עם דרכון מזויף וניסה להבריח מזוודות המכילות סמים בשווי שני מיליון שקלים. בחקירתו, טען כי עשה זאת בעקבות איומי עבריינים להם היה חייב כסף

צילום:שלומי גבאי, עריכה: שניר דבוש

פרקליטות מחוז מרכז הגישה בשבוע שעבר לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד עו"ד אדוארד פיסחוב בן 38 מפרדס חנה, בגין הברחת 26 אלף כדורי אקסטזי לישראל. פיסחוב, המנהל משרד לעריכת דין בחדרה, הואשם גם בזיוף דרכון של לקוח שעמו יצא מהארץ, למרות שהוצא נגד שניהם צו עיכוב יציאה.

תיעוד שצולם בנמל התעופה ופורסם אתמול (ראשון), נראים השוטרים בודקים את דרכונו ומזוודתו של פיסחוב, כאשר בתחתית שלה מוחבאים הכדורים, מחולקים לארבע שקיות שמשקלן 10.2 קילוגרמים. הערך הכספי של הכדורים נאמד בכשני מיליון שקלים.

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו על איומי הבית היהודי: "לא מתרגש מאולטימטום מזויף"
שיבושי הטייסים באל על מחריפים: שש טיסות נוספות בוטלו
"שגירוש עמונה יהיה האחרון": אלפים הגיעו לעצרת תמיכה בעפרה

תיעוד: 26,000 כדורי אקסטזי שהוחבאו במזוודות של עו"ד, נתפסו ע"י בלשי המשטרה בנתב"ג. שלומי גבאי
"שיקול דעתו המוטעה נבע מלחצים שהפעילו עליו עבריינים". המזוודה שנמצאה בנתב"ג, בשבוע שעבר/שלומי גבאי

על פי כתב האישום, פיסחוב, שנקלע לחובות כספיים כבדים, טס לרוסיה ולגרמניה, שם הועברו אליו שתי מזוודות ובתוכן עשרות אלפי כדורי אקסטזי. עוד נכתב כי כאשר שב ארצה לפני כחודש, בלשי המשטרה הורו לעכב את פיסחוב בנמל התעופה.

בחיפוש שערכו השוטרים במזוודותיו, נמצאו הכדורים והוא נעצר. בחקירתו, הודה כי אכן התבקש להבריח את הסמים, אולם טען כי לא ידע מה תכולת המזוודה. לדבריו, עשה זאת כיוון שקיבל איומים מעבריינים שלהם היה חייב סכומי כסף גדולים, אך סירב למסור את שמותיהם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בהמשך, טען עורך הדין כי אותם גורמים עברייניים חתכו את פניו ואיימו בפגיעה במשפחתו. תמורת העברת המזוודות, כך לדבריו, ויתרו לו על ריבית פיגור של עשרות אלפי שקלים והבטיחו לפרוס את חובו לתשלומים. "לאחר שחתכו את פניו וגרמו לצלקת בלחיו, איימו שיפגעו בו ובילדיו הקטנים, נאלץ מרשנו לבצע את העבירה כפי שעולה מכתב האישום", מסרו עורכי הדין שי לוי וצחי מצרי המייצגים את פיסחוב. "שיקול דעתו המוטעה נבע מלחצים שהפעילו עליו עבריינים כבדים גובי השוק האפור" .

(עדכון ראשון: 21:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully