וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרה גמליאל הותקפה עקב פינוי עמונה: "כמה יהודים תפני הבוקר?"

5.2.2017 / 17:26

השרה לשוויון חברתי הגיעה לפגישות בבני ברק במקביל לפינוי המאחז ביום חמישי, וספגה צעקות וקריאות מחאה: "תתביישי לך". האירוע נמשך כשתי דקות, ולאחריו הורחק האיש. אמש הותקפו בנט ושקד בביקורם בעפרה

צילום: צעירי עפרה

השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל הותקפה מילולית ביום חמישי האחרון על רקע פינוי עמונה – כך נודע היום (ראשון) לוואלה! NEWS. "כמה יהודים תפני הבוקר? תתביישי לך", הוטח לעברה בהגיעה לפגישות בבניין משרדים בבני ברק. אמש נשמעו קריאות דומות כלפי ראשי הבית היהודי, השרים נפתלי בנט ואיילת שקד, בעת ביקורם בהתנחלות עפרה.

האירוע התרחש בשעות הבוקר של יום חמישי האחרון. גמליאל הגיעה ליום פגישות שהיא נוהגת לקיים במשרדי מטה המיזם "ישראל דיגיטלית", שעליו היא אחראית במסגרת תפקידה, בבניין צ'מפיון מוטורס. השרה החנתה את רכבה ופנתה לכיוון המעלית יחד עם יועץ התקשורת שלה, טל נחום. רגע לפני שדלת המעלית נסגרה, עצר אותה אדם שהחל לצעוק לעברה במחאה על פינוי המאחז שהתרחש באותה שעה בדיוק.

המוחה אמר לגמליאל כי היא צריכה להתבייש, כאמור, וזו השיבה בשתיקה. יועץ התקשורת שלה ניסה לסיים את התקרית המביכה, אך האיש המשיך בצעקות. האירוע נמשך יותר משתי דקות, עד שאותו אדם הורחק על ידי קצין הביטחון של הבניין. המאבטח של השרה עדכן את קצין הביטחון במשרדה, אך לא הוגשה תלונה במשטרה. בלשכתה של השרה סירבו לאשר או להכחיש את הפרטים.

לקריאה נוספת:
אחרי עמונה: השבוע הגורלי של תשע המשפחות בעפרה
מפקד מג"ב על הפעילים שתקפו שוטרים בעמונה: "אוכלוסייה לא נורמלית"
"מצאתי את עצמי משדר מעמונה, מביט על ילדיי ולא מצליח לעצור את הדמעות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully