וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הניתוח: הרמטכ"ל איזנקוט ישוב היום לתפקידו

1.2.2017 / 0:30

גדי איזנקוט שוחרר לביתו לפני כשבועיים, לאחר שעבר ניתוח להסרת גידול בערמונית. בהיעדרו, הועברו סמכויות הרמטכ"ל לסגנו, אלוף יאיר גולן

דוברות בלינסון

הרמטכ"ל גדי איזנקוט יחזור היום (רביעי) לתפקידו, לאחר שעבר ניתוח להסרת גידול סרטני בערמונית. לפני כשבועיים, שוחרר הרמטכ"ל למנוחה בביתו עם סיום ההליך הרפואי בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה. בתקופת היעדרו, החליף אותו סגנו, אלוף יאיר גולן, אליו הועברו סמכויות הרמטכ"ל באופן זמני. מצה"ל נמסר כי הבעיה הרפואית התגלתה אצל איזנקוט לפני חודשיים, וכעת הוא צפוי לשוב לתפקידו באין מפריע.

פרופסור ג'ק בניאל, מנהל המערך האורולוגי בבית החולים שניתח אותו, מסר כי ההליך עבר בהצלחה. "הניתוח עבר מצוין, ואיזנקוט כרגע בהתאוששות. לפני כמה שבועות אבחנו אצלו סרטן הערמונית, ולכן הוא עבר הליך רפואי שכלל כריתה של הערמונית בסיוע רובוט. ההליך עבר ללא שום תקלות", אמר לאחר הניתוח.

לפני כשלוש שנים, איזנקוט, אז סגן הרמטכ"ל, פונה לבית החולים שיבא בתל השומר לאחר שחש ברע. בתום סדרת בדיקות, הוא שוחרר לאחר יממה לביתו. הוא הגיע לבית החולים כשהוא מלווה בגורמי רפואה של צה"ל. בתום מיון ראשוני עבר סגן הרמטכ"ל סדרה של בדיקות אשר בסופן הוחלט כי הוא יישאר להשגחה, כדי לעקוב אחרי המדדים הרפואיים שלו.

עוד בוואלה! NEWS:
משפט אזריה: התביעה דורשת 5-3 שנות מאסר והורדה לדרגת טוראי
נערכים לפינוי עמונה: צה"ל מנע כניסת מאות פעילי ימין למאחז
הגבלת הכניסה לארה"ב: "כמה מהמדינות לא יוסרו בקרוב מהרשימה"

הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט בביקור בבית ספר בעכו, 13 בדצמבר 2016. אדריאן הרבשטיין
סגנו החליף אותו במשך תקופת ההיעדרות. איזנקוט/אדריאן הרבשטיין

(עדכון ראשון: 22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully