וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של החייל יפתח גריידי על דוקר בנו: "לא הייתה לו בעיה לגזול חיים"

בשלב הטיעונים לעונש של בן גניש, שהורשע בהריגתו של גריידי בקטטה במועדון ברעננה לפני כשלוש שנים, אמר האב כי התקרית "פירקה את משפחתי ואותי". המדינה מבקשת לשלוח את גניש לכ-23 שנות מאסר

צילום: יותם רונן, עריכה: שניר דבוש

"לא היה לי לילה אחד מאז מותו של יפתח שהצלחתי לישון לילה שלם, זה פירק לי את החיים" - כך אמר הבוקר (שלישי) עזר גריידי, שבנו יפתח נדקר למוות במועדון ברעננה בשנת 2014, בפתח שלב הטיעונים לעונש במשפטו של הנאשם המרכזי, בן גניש. פרקליטות מחוז מרכז ביקשה כי העונש שיינתן לגניש יהיה כ-23 שנים.

בנובמבר האחרון הורשע גניש, בן 23, בהריגתו של גריידי באמצעות סכין קצבים וכן בשיבוש הליכי משפט, במסגרת הסדר טיעון. הוא הסגיר את עצמו למשטרה יממה לאחר שנמלט מזירת הרצח במועדון בחודש אפריל לפני כשלוש שנים.

"את בני לא אקבל שוב בשום צורה, ולא משנה מה ייאמר ומה ייסגר", אמר האב. "המעשה לכשעצמו פירק את משפחתי ואותי. כל מה שנגרם ממעשה חסר אחריות של אדם, שלצערי פעל ביודעין, מתוך מקום אכזר, ולא צריך להיות בחברה מתוקנת, הביא למקרה טרגי עצוב".

עוד בנושא:
"השופטים לחצו": הנאשם בדקירת חייל למוות במועדון הורשע בהריגה
הנאשם בהריגת החייל יפתח גריידי הורשע בשיבוש ואי מניעת פשע
מעורב בהריגת החייל יפתח גרידיי נעצר בחשד לדקירת צעיר ברעננה

הוריו של יפתח גריידי בבית המשפט המחוזי בלוד בהקראת הטיעונים לעונש במשפט בנם , 31 בינואר 2017. מגד גוזני
"המחסום האחרון לחברה מתוקנת". כוכי ועזר גריידי בבית המשפט, היום/מגד גוזני

בהמשך אמר כי הוא רואה בית המשפט "חומה של צדק שבלעדיה תהיה אנרכיה" והוסיף כי הוא "המחסום האחרון לקיום חברה מתוקנת ושפויה". לדבריו, ישנה חובה מוסרית להרחיק מהחברה את מי שבחרו במודע את דרך הפשע כדרך חיים. "כנראה שבישראל זה משתלם, כי תמיד אפשר למצוא פרצה בחוק וסוללת עורכי דין, וזה כואב ומתסכל".

האב העיד עוד כי ליווה את משפטו של גניש, וכן של הנאשמים הנוספים בתיק, בשנתיים האחרונות ושמע את כל העדויות באיפוק. "הבנתי שיש לנו בעיה קשה מבחינה חברתית. עומד מולנו אדם מתוחכם, אכזר מאוד", אמר. "על כבודו הפגוע לא הייתה לו בעיה לגזול חיים של אדם אחר. אני מצפה שישלם בתוך מסגרת החוק את המחיר ברף הגבוה ביותר, לא למעני, כי יקירי לא יחזור, אלא למען החברה". אמו של גריידי, כוכי, ביקשה בעדותה כי "בית המשפט ינסה לראות את הצדק דרך העיניים שלנו ההורים, והמחויבות שלו לתקן את החברה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הוריו של יפתח גריידי בבית המשפט המחוזי בלוד בהקראת הטיעונים לעונש במשפט בנם , 31 בינואר 2017. מגד גוזני
"נסו לראות את הצדק דרך העיניים שלנו". הוריו של גריידי, היום/מגד גוזני

התובעות, קרן וקסלר ונעמה תור-זאבי מפרקליטות מחוז מרכז, טענו במהלך הקראת הטיעונים לעונש כי התנהגותו של גניש בעת הקטטה שהתפתחה במועדון הסלימה את ההתרחשות. הן תיארו כיצד גניש הודיע שהוא הולך להביא סכין ופנה אל מטבח המועדון, התעלם מקריאות חבריו שלא לעשות זאת ובהמשך חזר עם הסכין ודקר את גריידי.

"הנאשם דקר את יפתח והסתלק, נפטר מהבגדים והסכין ואף התקשר לעובדי המקום לברר אם ישנן מצלמות והזהיר אותם שלא לספר", פירטו את שהתרחש במועדון. השתיים ביקשו מבית המשפט להעדיף את רף הענישה המרבי וכן "לתת ביטוי הולם לשיבוש הליכי החקירה".

תיעוד: הרגעים שהובילו לרצח החייל יפתח גריידי ברעננה. מערכת וואלה! NEWS
תיעוד הקטטה שבה נדקר גריידי למוות, אפריל 2014/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully