וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעורב בהריגת החייל יפתח גרידיי נעצר בחשד לדקירת צעיר ברעננה

17.11.2016 / 0:15

החשוד בדקירה, בן 27 מהרצליה, פצע את הצעיר באורח בינוני במהלך סוף השבוע האחרון. המשטרה תבקש היום להאריך את מעצרו. לפני כחצי שנה הורשע החשוד במסגרת הסדר טיעון ונידון לשנה וארבעה חודשי מאסר שאותם נשא בתקופת מעצרו

צלמים זמניים מורשים

הצעיר שהיה מעורב בדקירתו למוות של החייל יפתח גריידי ליד מועדון ברעננה וקיבל עונש קל נעצר אמש (רביעי) בחשד שדקר צעיר אחר בקטטה בעיר במהלך סוף השבוע האחרון. מעצרו של החשוד התאפשר בעקבות פעילות של שוטרי מרחב השרון, בפיקודו של תת-ניצב שמעון לביא.

הקטטה אירעה במהלך סוף השבוע האחרון במסיבה ברעננה, כשבמהלכה, דקר החשוד, בהן 27 מהרצליה, צעיר אחר ופצע אותו באורח בינוני. בחקירת המשטרה עלה חשד כי מדובר בצעיר שהיה מעורב ברצח גריידי באפריל 2014. במשך כמה ימים ניסתה המשטרה לאתר את החשוד ואתמול בשעות הערב לאחר פעילות מורכבת, הוא נעצר ונחקר במטה מרחב השרון בכפר סבא. המשטרה מתכוונת להביאו הבוקר לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו.

עוד בוואלה! NEWS:
חברת החשמל מודה לראשונה: סימנס שילמה שוחד לבכירים בחברה
חיסול לעיני עשרות ילדים: אופנוען ירה למוות בצעיר בראשון לציון
הטרדה מינית בכור בדימונה: "אתה מרשה לי לעשות לך מין אוראלי?"

הארכת מעצר של מני דבוש בבית משפט השלום בפתח תקווה, החשוד ברצח החייל יפתח גריידי, אפריל 2014. דרור עינב
החשוד בדקירה בבית משפט/דרור עינב

במסגרת פרשת גריידי, הורשע החשוד לפי הסדר טיעון בעבירות של שיבוש הליכי משפט ואי מניעת פשע. כחלק מההסדר נגזר עליו עונש מאסר של שנה וארבעה חודשים, שאותו סיים לשאת בזמן מעצרו מאז מות גריידי.

הרצח אירע בתום עימות בין שתי חבורות מבלים במועדון בעקבות הטרדה של בחורה. הנאשם המרכזי בדקירה, שהשבוע הורשע בהריגה, הוא בן גניש, בן 23, שנעץ בגריידי סכין קצבים, ברח מזירת הרצח והסגיר את עצמו לאחר יותר מיממה. החשוד שנעצר היום הואשם תחילה שהלם בגריידי בן ה-19 באגרופים והחזיק בידו מזלג גריל. שניים נוספים הואשמו בעבירה של אי מניעת פשע.

(עדכון ראשון: 23:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully