וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פחות משנה: רן ברץ צפוי לעזוב את משרד ראש הממשלה

30.1.2017 / 21:14

יועץ התקשורת של נתניהו הודיע על ההחלטה לעזוב את תפקידו, אך ההערכה היא שיישאר במשרד עד לפרסום דוח המבקר בנושא "צוק איתן". תחילה תוכנן ברץ לשמש ראש מערך ההסברה הלאומי, אך בפועל שימש יועץ בכיר

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: יאיר דניאל

(בווידאו: נתניהו יצא נגד התקשורת בישיבת סיעת הליכוד)

יועץ התקשורת של ראש הממשלה, רן ברץ, יעזוב בקרוב את תפקידו, לאחר פחות משנה. ברץ, שהוכרז בנובמבר 2015 כמועמדו של נתניהו לתפקיד ראש מערך ההסברה הלאומי, הצטרף אמנם לצוות התקשורת של ראש הממשלה ביוני, אך עקב התנגדויות בנציבות שירות המדינה וחשש מקשיים באישור המינוי בממשלה, הוא הוגדר כיועץ בכיר ולא מונה לראש מערך ההסברה הלאומי.

בפועל, בחודשים האחרונים ברץ היה אחראי על פרויקטים ארוכי טווח, ועבד לצדו של דובר ראש הממשלה, בועז סטמבלר, שימשיך בדברור השוטף של בנימין נתניהו.

עוד בנושא:
אחרי הסערה: נתניהו ממנה את רן ברץ לתפקיד שהממשלה לא תוכל להתנגד לו
נתניהו החליט לא למנות את ראש לשכתו למזכיר הממשלה
מינוי רן ברץ: מהלך אמיתי או תגובה לתקרית בחברון?

רן ברץ ובנימין נתניהו. gettyimages, מערכת וואלה!
ימשיך ככל הנראה בעבודתו עד פרסום דוח המבוקר על "צוק איתן". נתניהו וברץ/מערכת וואלה!, gettyimages

ברץ הודיע לראש הממשלה על החלטתו לעזוב את התפקיד לפני כחודש וחצי, זאת בשל תחושת אי שביעות רצון מעבודת הדוברות השוטפת. לפי הערכות הוא ימשיך בעבודתו עד פרסום דוח מבקר המדינה על מבצע "צוק איתן". בחדשות 2 דווח בסוף השבוע כי ראש הממשלה ורעייתו הם שהחלו לחפש ביוזמתם מחליף לברץ, אך הודעה זו הוכחשה על ידי לשכת נתניהו, ממנה נמסר כי "ראש הממשלה מעריך ומוקיר את יכולותיו ועמדותיו של ברץ ואת התגייסותו לשירות המדינה".

מועמדותו של ברץ לתפקיד ראש מערך ההסברה הלאומי עוררה בזמנו סערה בעקבות התבטאויות מעוררות מחלוקת נגד נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה והנשיא ראובן ריבלין, שנכתבו בדף הפייסבוק שלו לפני מינויו לתפקיד. בעקבות הסערה, ברץ לא הצטרף לנסיעתו האחרונה של נתניהו לארצות הברית בחודש ספטמבר, ולא ליווה אותו לפגישתו האחרונה עם הנשיא אובמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully