וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו מקדם את מינוי ברץ: "ניסיון פסילתו מונע משיקולים זרים"

31.3.2016 / 23:47

לאחר שפורסם כי ראש הממשלה דרש מנציבות המדינה לקדם את המינוי לתפקיד ראש מערך ההסברה הלאומי, הוא מסר כי "הטענה שד"ר ברץ אינו עומד בקריטריונים מגוחכת". זאת לאחר שנחשף כי ברץ התבטא באופן חריף נגד אובמה, קרי וריבלין

מערכת וואלה!

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (חמישי) לביקורת שנמתחה על מינוי ד"ר רן ברץ לתפקיד ראש מערך ההסברה הלאומי, לאחר שפורסם בחדשות 2 כי נתניהו דרש מנציבות שירות המדינה לקדם את המינוי. "הטענה שד"ר ברץ אינו עומד בקריטריון של ראש מערך ההסברה מגוחכת", נמסר מלשכת נתניהו.

לדבריו של ראש הממשלה, "במשך שנים רבות הוא כותב ועורך מאמרים בנושאים מדיניים, ביטחוניים וכלכליים מתוך ידע עמוק ובמיומנות גדולה. הניסיון לפסול אותו מונע משיקולים זרים ומבירוקרטיה אבסורדית והוא לא יצלח".

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו התחרט? 3 שבועות חלפו - אך מינוי ראש מערך ההסברה תקוע
ביידן על דברי ברץ: "אין סובלנות להתבטאויות משפילות נגד הנשיא"
נתניהו מתנער מדברי ברץ: "אינם ראויים ואינם משקפים את עמדותיי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ככה נראית אנטישמיות מודרנית". אחד מהפוסטים שפרסם ברץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר היוודע דבר כוונתו של נתניהו למנות את ברץ לתפקיד בחודש נובמבר האחרון, נמתחה כך ביקורת קשה בשל התבטאויותיו החריפות של ברץ נגד נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, ומקבילו בישראל, ראובן ריבלין. בפוסט שפרסם בפייסבוק לאחר נאום נתניהו בקונגרס בנושא הסכם הגרעין האיראני, הוא האשים את הנשיא אובמה בהתנהגות אנטישמית. "כך נראית אנטישמיות מודרנית בארצות מערביות ליברליות", כתב.

ברץ פרסם בשנה שעברה גם מאמר חריף נגד שר החוץ של ארצות הברית, ג'ון קרי, כאשר השווה את יכולותיו המנטליות לאלה של ילד בן 12 ואמר כי הוא בעל יכולות קומיות. "לזכותו של קרי יאמר כי אין בנמצא ולו מיס אמריקה אחת שהייתה יכולה לבטא זאת טוב יותר", כתב באתר "מידה", שברץ היה ממייסדיו, בתגובה לנאומו של קרי על שותפויות פוליטיות שיש לרקום לקידום תהליכים עולמיים ובו ציין את החשיבות בקיימות גלובלית.

כמה משרי הממשלה, בהם גם שרים מהליכוד, הביעו באופן פומבי את התנגדותם למינוי ברץ לתפקיד. גם הממשל האמריקני לא שמר על עמימות בנושא, כאשר סגן הנשיא ג'ו ביידן טען כי התבטאויות כמו אלה של ברץ הן "דבר בלתי מקובל לחלוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully