וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי נפצע בתאונה ומת אחרי שבועיים: "רצה להתאוורר מהלחץ"

30.1.2017 / 0:28

ירדנה עייש שבנה אורי נכנע בסוף השבוע לפציעותיו בתאונת רכיבה סיפרה כי חששה כשיצא לרכיבות אך רצתה לאפשר לו לפרוק לחצים. אחיו, עומרי, ביקש להזהיר רוכבים צעירים: "משפחות נהרסות בגלל השטויות האלה"

אורי (חיים) עייש, נהרג בתאונת דרכים בטרקטורון, 13 בינואר 2017. באדיבות המשפחה
רצה לצאת עם חברים להתאוורר לפני הבגרויות. אורי עייש/באדיבות המשפחה

"אורי חזר הביתה מבית הספר והתגאה בציון המגן היפה שהמורה נתן לו, לקראת הבגרות במתמטיקה, הוא אפילו הצטלם עם המורה שלו כי כל כך היה מרוצה מהדרך שעשה עד לבגרות", כך סיפרה אתמול (ראשון) בעצב ירדנה עייש, שבנה אורי בן ה-18 מת מפצעיו ביום שישי לפנות בוקר, לאחר שנפגע קשה בתאונת טרקטורונים ליד מושב בני ציון שבשרון לפני שבועיים.

"הוא בדרך כלל עוזר לי בהכנות לקראת ארוחת השבת, בשבוע שעבר באופן שונה הוא אמר לי שהוא יוצא קצת עם החברים לשטח להתאוורר בזמן תקופת הבגרויות", נזכרה ירדנה נזכרת בשיחה האחרונה עם בנה, בטרם יצא את בית המשפחה בנתניה. "עוד הספקתי לעצור אותו במעלית וביקשתי ממנו שישמור על עצמו כי רק הייתה תאונה בצפון, והוא אמר לי 'אמא יהיה בסדר'".

אורי ישב ליד חברו שנהג על הטרקטורון ונפגע בראשו, הוא פונה מזירת התאונה לבית החולים איכילוב בתל אביב, שם נותר מאושפז עד שנכנע לפציעותיו בסוף השבוע. יחד עמו נפצעו בתאונה באורח בינוני שני רוכבי טרקטורון נוספים.

עוד בוואלה! NEWS:
אמה של הנרצחת: "הוא נעל את הבית וטבח בהם, ראיתי את זה בעיניים שלי"
טראמפ מגיב לביקורת נגדו: "תראו את התוהו ובוהו באירופה"
נתניהו: "עמדתנו הרשמית – שגרירות ארה"ב צריכה לעבור לי-ם"

הטרקטורון בו היה אורי (חיים) עייש, 13 בינואר 2017. חטיבת דובר המשטרה
שני רוכבים נוספים נפגעו באורח בינוני. זירת התאונה בסמוך לבני ציון/חטיבת דובר המשטרה

"אורי המתין לגיוס שלו ביוני, הוא חלם לשרת במג"ב", הוסיפה אמו. "הוא רצה לתת מעצמו ולתרום למדינה. חשוב לי שיזכרו את טוב הלב שלו, את הנתינה לזולת שהייתה בראש מעייניו, את הרצון לתרום ולעזור, את האהבה האינסופית שלו והחיפוש אחרי הצדק". לדבריה, בנה היה מתלווה לחבריו לרכיבה אך לא היה נוהג בעצמו בטרקטורון. "הוא נהג להתלוות אל החברים וליהנות איתם", סיפרה.

לדבריה, היא ואביו של אורי התנגדו לנסיעות האלה אך רצו לאפשר לו להתאוורר בתקופת הבחינות הלחוצה. "לאחרונה הוא התחיל לעבוד בעסקי תיקון הטלפונים – הוא רצה להגיע הכי גבוה", הוסיפה. ירדנה שחזרה את שיחתה האחרונה עם בנה: "'אמא היום לא אעזור לך, אני חייב פורקן, להשתחרר קצת מהלחץ של הבחינות'. הוא הבטיח לי שתוך שעה הוא יחזור. 'אמא תכיני לי אוכל, אל תדאגי יהיה בסדר', הוא עוד הספיק להגיד לי".

דניאלה מכלוף, אחותו הגדולה אורי, אמרה כי אחיה היה עמוק ולא חומרני. "הוא תמיד חיפש משמעות ומהות לחייו, הוא מאוד בוגר לגילו וגילה טוב לב שלא קיים", אמרה. "מי שאהב את אורי שילמד ממעשיו וההתנהגות שלו", הוסיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אורי (חיים) עייש, נהרג בתאונת דרכים בטרקטורון, 13 בינואר 2017. באדיבות המשפחה
"תמיד חיפש משמעות ומהות לחייו". עייש/באדיבות המשפחה

"עוד הספקנו לשוחח בבוקר התאונה, אני לא מאמין שעכשיו הוא איננו", אמר אחיו, עומרי. "היינו ארבעה אחים, עכשיו נשארו שלושה. אורי היה ילד אהוב, ההוכחה הכי טובה לכך היא האלפים שהגיעו לתת לו כבוד אחרון בהלוויה שלו. מאז התאונה עברנו שבוע וחצי קשים מאוד. אני פונה לכל הרוכבים הצעירים, משפחות נהרסות ומתפרקות בגלל השטויות האלה, זה לא שווה את זה. אם מישהו היה עובר את הימים הקשים שאנחנו עברנו, הוא לא היה מוכר את הכלי שלו, הוא היה זורק אותו", הוסיף.

מנתוני עמותת "אור ירוק" עולה כי חמישה רוכבי טרקטורונים נהרגו בשנה שעברה בתאונות רכיבה. שמואל אבואב מנכ"ל העמותה קרא למשטרה להגביר את האכיפה נגד רוכבי טרקטורונים הנוסעים בכבישים.

"הטרקטורון הוא כלי חקלאי שנועד לסייע לחקלאים בעבודה בשטח, ולמרות זאת אלפי נהגים נוסעים בו על גבי הכביש או כאלה שאין להם את ההכשרה ואת הידע כיצד לשלוט בכלי הזה", אמר. "הטרקטורון הוא לא כלי משחק ולא צעצוע אלא כלי תחבורה שיכול גם להרוג. המשטרה חייבת להגביר את האכיפה כנגד רוכבים שנוסעים בכביש ומסכנים את עצמם ואותנו ובמקביל חייבים לעשות סדר בתחום הזה גם למי שרוכב בשטח".

(עדכון ראשון: 21:30)

תאונת דרכים סמוך לשדמות מחולה, בקעת הירדן. יוני 2016. מד"א
"חייבים להגביר את האכיפה כנגד רוכבים שנוסעים בכביש". תאונת טרקטורון בגליל בחודש יוני/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully