וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של הנרצחת: "הוא נעל את הבית וטבח בהם, ראיתי את זה בעיניים שלי"

29.1.2017 / 13:30

רוית כרסנטי סיפרה כי בתה דור, שנדקרה למוות לצד שני ילדיה ובן השכנים במגדל, דאגה במסירות למשפחתה. "ראינו את הילדים דקורים ואת הבת שרועה על הרצפה, חושך שלא יתואר. איך אפשר לרצוח את אשתך והילדים?". הילד שנפצע בינוני שוחרר מבית החולים: "שאלוהים ירפא את נפשו"

צילום: מאיר וקנין ודוברות רמב"ם, עריכה: שניר דבוש

אמה של דור כרסנטי, שנדקרה למוות יחד עם ילדיה ובן השכנים, סיפרה היום (ראשון) בכאב כי מדובר ברצח שתוכנן בקפידה. "טבחו לי את הילדים, ראיתי את זה בעיניים שלי. הוא תכנן את הרצח, אני בטוחה בזה במיליון אחוז - בערב יום שישי הוא ביקש סליחה מהחתן שלי, 'סליחה אם פגעתי', 'סליחה אם גרמתי לשון הרע'", כך תיארה רוית כרסנטי את האסון שהיכה במשפחתם.

היא סיפרה כי בתה תמכה בבעלה לאורך כל תהליך החזרה בתשובה, והיתה אם לתפארת. "קרה לנו אתמול אסון גדול שלא יתואר, לקחו לי את הבת שלי ואת שני הנכדים. רצחו לי אותם, טבחו לי אותם. כולכם מכירים את התמונות מהזירה - טבחו לי אותם. היתה לי ילדה לתפארת ואימא מסורה מאין כמותה, היא טיפלה בילדים ולא נתנה שאף אחד יגע בהם.

"היא לא הסכימה שאף אחד יטפל בהם, לא במעון ולא כלום, כי היא הטיפול הכי טוב. היא דאגה לבעלה - כמו שהיא תמיד קראה לו, 'צדיק שלי' - כדי שהוא ילמד בכולל, שלא יפריעו לו. היא גם לא הפריעה לו. היא טיפלה בשני תינוקות לבד, מהבוקר עד הלילה, ונתנה לו את השקט ללמוד תורה".

לקריאה נוספת:
טרגדיה בצפון: גבר חשוד שרצח את אשתו, שני ילדיו וילד שהתארח בביתו
נחמן הגיע לארוחה אצל חברי המשפחה ונרצח: "היה ילד מופלא"
קרוב לחשוד ברצח משפחתו: "אתמול ביקש ממני סליחה בלי להגיד על מה"

איתן ורוית כרסנטי, הוריה של דור כרסנטי סלע שנרצחה. מגדל, 29 בינואר 2017. מאיר וקנין, מערכת וואלה!
"קרה לנו אסון גדול". הוריה של הנרצחת ממגדל, איתן ורוית כרסנטי, היום/מערכת וואלה!, מאיר וקנין
הארכת מעצר לגבר החשוד ברצח אשתו, שני ילדיו וילד נוסף. בית משפט השלום נצרת. 29 בינואר 2017. ערן גילווארג
"הוא ביקש סליחה לפני הרצח". החשוד בבית המשפט, הבוקר/ערן גילווארג

לדבריה, האבא חיכה שבעלה יצא מהבית כדי לבצע את זממו. "הוא תכנן את הרצח, אני בטוחה במיליון אחוז. הוא נפרד מאנשים. בערב יום שישי הוא ישב אצלי בשולחן וביקש סליחה מהחתן שלי. הוא אמר 'סליחה אם פגעתי', 'סליחה אם גרמתי לשון הרע'. כך גם עם אנשים אחרים ביישוב. הוא ממש נפרד מהם.

"הבת שלי גרה בצמוד לאיתן, ממש דירה צמודה - והוא פשוט חיכה שאיתן יצא מהבית. אז הוא ביצע את הטבח – טבח שאני ואיתן ראינו בעיניים שלנו. ראינו את הנכדים שלי דקורים, את הבת שלי שרועה על הרצפה, את הילד המסכן שלא היה קשור למשפחה. פשוט ראינו אותם מתים. הוא הלך ונעל את דלת הבית. כשאיתן חזר הביתה הוא קרא: 'דור, דור', ואף אחד לא ענה לו. הוא ראה את זה. חוץ מחושך בעיניים לא ראינו כלום - רק חושך, חושך שלא יתואר.

"איך אפשר לרצוח את הילדים והאישה שהגנה עליך בחירוף נפש?"

"איזה פרחים הם היו. היתה לי ילדה יפהפייה, צדיקה. הוא גרם לה לחזור בתשובה. היא עשתה הכול בשבילו. היא גרמה לנו לעשות הכול בשבילו, כדי שיהיה לו נוח. היא קנתה לו הכול - את האוכל שלו, את הכשרויות. הכול עשינו למענו, כדי שיהיה שלום בית. ותסתכלו מה הוא לקח לי, צדיקים שלי יפים. תראה כי יפה שלי. אין לי שקט, אני לא מבינה, אלה שאלות שאין לי תשובה עליהן. איך אפשר לרצוח את הילדים שלך, את האישה שלך, שדאגה לך והגנה עליך בחירוף נפש. אפילו מילה רעה אחת לא אמרה עליך. שום דבר היא לא אמרה עליו, רק 'צדיק שלי'. ככה היא קראה לו - לא שמעתי אותה אומרת מילה אחרת חוץ מצדיק".

אישה ושני ילדיה מהיישוב מגדל שעל פי החשד נרצחו על ידי אביהם, 28 בינואר 2017. חדשות בזמן בפייסבוק, צילום מסך
"שאלות שאין עליהן תשובות". דור וילדיה בנימין ויוסף/צילום מסך, חדשות בזמן בפייסבוק
זירת הרצח ביישוב מגדל שליד טבריה בו נדקרו למוות אם ושלושת ילדיה, 28 בינואר 2017. חטיבת דובר המשטרה
"אסון גדול שלא יתואר". הדירה שבה נרצחו האם והילדים במגדל, אתמול/חטיבת דובר המשטרה

דור כרסנטי, תושבת המושבה מגדל בת 23, שני ילדיה בני השנה והשנתיים בנימין ויוסף, ונחמן עתיה, בן 11, שהתארח בביתם, נרצחו אתמול בדירתם במגדל. על פי החשד, אב המשפחה דקר אותם למוות. נתן בן ה-10, אחיו של נחמן, אותר בסמוך לזירה עם סימני דקירה כשהוא במצב בינוני. הוא פונה לבית החולים רמב"ם שבחיפה באמצעות מסוק.

נתן שוחרר היום מבית החולים. אמו אורה סיפרה כי אין לה היכרות עם הרוצח. "בעלי והילדים מכירים אותו, אני לא. הוא אהב אותם והזמין אותם אליו לארוחות כמה פעמים. לא היה שום דבר מחשיד. נתן מודה לאלוהים שהציל אותו, והוא בצער על אחיו - לא מבין מה היה שם ולמה. נתן עבר כמה תפרים וברוך השם יותר טוב, מקווה שהשם ירפא לו את הנפש מהר".

נתן עתיה משתחרר מבית החולים, 29 בינואר 2017. רמב"ם,
"הוא לא מבין למה זה קרה". אורה עתיה לצד בנה נתן, ששוחרר מבית החולים, היום/רמב"ם

על בנה בן ה-11 שנרצח סיפרה: "נחמן היה ילד צדיק שאין דברים כאלה בדור. ילד פשוט, שזכה לסיים ספר תהילים, השבת התחיל איתי את שיר השירים ולא סיים. הוא יסיים למעלה עם כל מלאכי השרת. ילד טוב נשאר צדיק לנצח. לא חטא ולא יחטא לעולם.

"אנחנו לא יכולים להבין את רחמיו של הקב"ה ואת ההנהגה שלו, ואנחנו מקבלים באהבה. אלוהים עושה הכול לטובה. תאהבו ותעריכו את הילדים שלכם ותשקיעו בתכלית. לא האמנתי שלנו זה יקרה גם כן. כל מה ששומעים בחדשות כל הזמן... צריך להתמקד בתכלית ולהבין למה באנו לעולם הזה ושבאנו לעולם זמני, ואנחנו יודעים שנחמן עכשיו בידיים טובות ואלוהים מחבק ועוטף אותו. אני בוטחת באלוהים שהוא בידיים טובות".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • מגדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully