וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האבא החשוד ברצח משפחתו ובן שכניו: "אני מבקש סליחה מאלוהים"

29.1.2017 / 11:00

הגבר החשוד שרצח אתמול במושבה מגדל בצפון את אשתו בת ה-23, ילדיו בני השנה והשנתיים ואת בן השכנים בן ה-11 ביקש מחילה בבית המשפט. מעצרו הוארך עד יום רביעי הבא. "הוא מפלצת שפעלה כמו בדאעש", אמר קרוב משפחתה של הנרצחת בריאיון לאולפן וואלה! NEWS

צילום: ערן גילווארג ומאיר וקנין, עריכה: ניר חן

מעצרו של האבא החשוד ברצח אשתו, שני בניו וילד נוסף במושבה מגדל ליד טבריה הוארך היום (ראשון) עד יום רביעי הבא. "אני מבקש סליחה מאלוהים", אמר החשוד, ששמו אסור בפרסום, בבית משפט השלום בנצרת. הוא הופנה לבדיקה פסיכיאטרית, שבמהלכה תישקל האפשרות כי יאושפז.

בא כוחו של החשוד, עו"ד ארז מושקוביץ שמייצג אותו מטעם הסנגוריה הציבורית, אמר כי זו "טרגדיה קשה". על פרטי החקירה מוטל צו איסור פרסום.

דור כרסנטי, תושבת המושבה מגדל בת 23, שני ילדיה בני השנה והשנתיים בנימין ויוסף, ונחמן עתיה, בן 11, שהתארח בביתם, נרצחו אתמול בדירתם במגדל. על פי החשד, אב המשפחה דקר אותם למוות. נתן בן ה-10, אחיו של נחמן, אותר בסמוך לזירה במצב בינוני כשהוא סובל מפצעי דקירה.

לקריאה נוספת:
טרגדיה בצפון: גבר חשוד שרצח את אשתו, שני ילדיו וילד שהתארח בביתו
נחמן הגיע לארוחה אצל חברי המשפחה ונרצח: "היה ילד מופלא"
קרוב לחשוד ברצח משפחתו: "אתמול ביקש ממני סליחה בלי להגיד על מה"

הארכת מעצר לגבר החשוד ברצח אשתו, שני ילדיו וילד נוסף. בית משפט השלום נצרת. 29 בינואר 2017. ערן גילווארג
"צריך לצייר לו קרניים". האבא החשוד ברצח המשפחה ובן השכנים בביהמ"ש, הבוקר/ערן גילווארג

יוסי ג'ינו, לשעבר ראש המועצה מגדל, אמר כי מהיכרותו עם המשפחה לא היו סימנים מקדימים לאסון. "הכרתי את שני ההורים. האבא היה מופנם, שקט, נורמטיבי. לא מבין מאיפה זה הגיע. האבא לא דיבר הרבה - הוא בחור פשוט, צנוע. איך הפך להיות רוצח כזה, אלוהים יודע. אין לי מלים, אני נסער".

הוא הוסיף כי האבא ראוי לעונש הכבד ביותר. "החשוד היה בן בית אצלנו. אני מכיר אותו, בחיים לא הייתי מעלה על דעתי. הוא נורמלי לחלוטין: לא מוזר, לא סימני טירוף, לא מבט מוזר. הלב שלי נקרע, זה מעשה בלתי נתפש. היו מקרי רצח והתאבדות במשפחה, אבל אני לא זוכר כזה מקרה נורא. הוא צריך להיות מאחורי סורג ובריח עד סוף חייו".

עוד באותו נושא

מירושלים, דרך עכו ועד מגדל: 7 ילדים נרצחו בידי הוריהם בחודש האחרון

לכתבה המלאה

קרוב משפחה של הנרצחת: "חבל שלא מראים את הפרצוף של הרוצח"

יחיאל בנאי, קרוב משפחתה של כרסטני, אמר כי הרצח מזכיר לו את זוועות דאעש. "לא נראה לי שיש בר דעת שיכול להבין מה גורם למפלצת כזאת לעשות את המעשה הנורא והאיום שאנחנו רואים אולי בסוריה או באירועים של דאעש. לא חלמנו שזה יכול לקרות אצלנו בתוך הבית", אמר בריאיון טלפוני לאולפן וואלה! NEWS.

גם הוא טוען כי לא היו סימנים מקדימים לטבח. "אני מכיר אותו ואת משפחתו מילדות. הוא היה ילד שובב, אבל איש שקט. לאחרונה שניהם חזרו בתשובה. חבל לי שהיא (דור) בחרה בנתיב של חזרה בתשובה, בנתיב אפל ושחור. זה כנראה המחיר הכבד שאנחנו משלמים היום. אין לי שום ספק או סיבה לחשוב שהרצח נגרם ממשהו אחר חוץ מהחזרה בתשובה. הרצח נגרם רק כתוצאה מכך", אמר.

אישה ושני ילדיה מהיישוב מגדל שעל פי החשד נרצחו על ידי אביהם, 28 בינואר 2017. חדשות בזמן בפייסבוק, צילום מסך
האבא החשוד ברצח ביקש סליחה מאלוהים. דור כרסנטי וילדיה בנימין ויוסף/צילום מסך, חדשות בזמן בפייסבוק

"רק לפני חודשיים הוא התקשר אלי לבקש סליחה ושאל אם הוא אי פעם גנב ממני בחנות ואם גזל ממני. אמרתי לו שאני לא כועס עליו ואני סולח לו מראש. אתמול שמעתי שהוא ביקש סליחה מעוד כמה אנשים ואני לא היחיד. אני לא יודע מה לחשוב. אנחנו המומים".

הוא הוסיף כי המשפחה צריכה להוריד כל סימן שיקשר ביניהם לאבא, אותו כינה מפלצת ושטן. "יש בקשה אחת שיש לי, בשם האבא של דור וסבא של הנכדים: אני מבקש להוריד את השם סלע משמם של דור והילדים. הם כרסנטי. את השם סלע הם קיבלו בירושה מהמפלצת. אני מבקש שיורידו את השם סלע. מה שהכי עצוב זה שמראים את תמונות הקורבנות, אבל את תמונת הרוצח השפל לא מראים. היו צריכים לצייר לו קרניים של שטן".

  • עוד באותו נושא:
  • מגדל
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully