וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגב על קיום הליכודיאדה ביום השואה: "מעולם לא סיקרו אותו ככה"

27.1.2017 / 16:00

שרת התרבות התייחסה לביקורת שנמתחה על מארגני האירוע של מפלגת השלטון שנקבע ביום הזיכרון הבינלאומי לשואה, ואמרה כי "מחפשים את הליכוד". על נתניהו אמרה: "הוא ומשפחתו עוברים לינץ' תקשורתי"

באדיבות ערוץ 10

שרת התרבות מירי רגב הדפה היום (שישי) את הביקורת כלפי מארגני "הליכודיאדה", אירוע המפלגה באילת, על קביעתו ביום הזיכרון הבינלאומי לשואה. "שמעתי שתקפו אותנו על שאנחנו עושים אירוע ביום השואה הבינלאומי. אני גאה במארגנים, כי מעולם לא סיקרו את יום השואה כמו שסיקרו השנה בזכות הליכודיאדה. אתם יודעים למה זה? כי מחפשים את הליכוד", אמרה רגב בפאנל שרים באירוע, וזכתה למחיאות כפיים סוערות. בפתח הפאנל, באי הכנס עמדו דקה דומיה לציון יום הזיכרון הבינלאומי לשואה ופינה מיוחדת הועמדה להדלקת נרות זיכרון.

במהלך האירוע, שמוקדש בין היתר לגיבוי לראש הממשלה בנימין נתניהו על רקע החקירות הפליליות המתנהלות נגדו, רגב גם תקפה בחריפות את התקשורת שמשתפת לטענתה פעולה עם השמאל בניסיון להפיל את הליכוד. "מה שעוברים נתניהו ומשפחתו בשבועות האחרונים זה לינץ' תקשורתי וציבורי", אמרה רגב. "התייאשו מלהחליף אותנו דרך הקלפי אז משתמשים בדרכים נלוזות ופסולות במטרה להפיל את הממשלה ואת נתניהו".

לקריאה נוספת:
"חוגגים ביום השואה": מועד הליכודיאדה מעורר את זעם הניצולים
יריבי נתניהו משחיזים סכינים, אבל יודעים שצריך לשמור על קשר השתיקה
חקירות נתניהו: אחרי האיום בתביעה - ח"כ אמסלם מתנצל בפני מילצ'ן

אחר חקירתו היום, שלח נתניהו מסר למשתתפי האירוע באילת ובו טען כי ישנם גורמים הפועלים כדי להביא להגשת כתב אישום נגדו. "התמיכה שלכם חשובה במיוחד על רקע מסע לחצים בלתי פוסק מצד גורמים מסוימים, שמבקשים להשפיע על רשויות אכיפת החוק והיועץ המשפטי לממשלה להגיש נגדי כתב אישום", ציין נתניהו. "התשובה לגורמים אלה ברורה: בדמוקרטיה מחליפים שלטון נבחר בקלפי, ולא במסע לחצים מתוזמן על רשויות האכיפה והיועמ"ש".

"אנו יכולים להיות גאים בכך שתנועת 'הליכוד' מגבה לאורך השנים את מנהיגיה וניצבת מאחוריהם, בניגוד למה שקורה במפלגות אחרות", הוסיף ראש הממשלה בדבריו. "אתם, כמו רוב הציבור בישראל, לא קונים את המתקפה הזאת נגדי. אני מרגיש את עומק התמיכה בי".

בפאנל השרים, שבו השתתפו גם חיים כץ, יובל שטייניץ, גילה גמליאל ואיוב קרא, התעוררו סערות נוספות. תמר נזרי, תושבת עמונה, התפרצה לבמה וביקשה לקבל את המיקרופון לכמה דקות. "אני מדליקה משואה זו לכבוד הממשלה הימנית ביותר שהייתה במדינת ישראל, שהולכת להרוס לי את הבית בעוד שבוע", אמרה נזרי, וזכתה לתגובות מעורבות מהקהל. מאוחר יותר, התפרץ לעברו של השר כץ עובד רשות השידור לשעבר, וניסה לתקוף אותו בזמן שנאם על הבמה. אנשי הביטחון פינו אותו בכוח מהמקום. כץ, המשמש גם יו"ר מרכז הליכוד, עומד תחת ביקורת חריפה בליכוד בימים אלה, בעקבות שינויים שהוא מנסה להעביר בנושא שיטת הבחירה של המועמדים לרשימת הכנסת.

אירוע הליכודיאדה מתקיים זאת השנה השנייה באילת, בהשתתפות של יותר מ-1,500 חברי מרכז ופעילים, אליהם מצטרפים ח"כים ושרים. אחת האטרקצות היא הפריימריז של האירוע, שבו המשתתפים מצביעים בקלפיות ממוחשבות על רשימת החלומות שלהם לכנסת הבאה. בין המועמדים גם אנשים מחוץ לליכוד, מועמדים חדשים כמו בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו ואשת התקשורת אופירה אסייג. השר יואב גלנט, מספר 2 בכולנו, הועמד לבחירה בפריימריז הדמה כחבר מן המניין בליכוד. בסביבתו של גלנט אמרו שלא הייתה לו יד בדבר, אך לפי ההערכה במערכת הפוליטית גלנט אכן עשוי בסופו של דבר לחפש בעתיד את ביתו הפוליטי בליכוד. תוצאות הפריימריז יפורסמו במוצאי שבת בתום האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully