וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב נצרת הואשם שדרס שוטר ונמלט: "הוטח על הרכב ונזרק לכביש"

26.1.2017 / 17:00

על פי כתב האישום, הצעיר בן ה-19 התעלם מההוראות לעצור לבדיקה, האיץ את מהירותו ופגע בשוטר על אף שניסה להתחמק. לאחר מכן נמלט הנהג מהמקום ונעצר בתום מרדף, ואחרי שנסע בניגוד לכיוון התנועה

ספק 500

(בווידאו: תיעוד הדריסה, בסוף השבוע)

פרקליטות מחוז צפון הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד שאדי אבו חיט, תושב העיר בן 19, בגין דריסת שוטר ופציעתו באורח קל בסוף השבוע האחרון. במהלך פעילות אכיפה בנצרת עילית בשישי בערב הציבו שוטרים מחסום לבידוק כלי רכב בכניסה למתחם הקניות "דודג' סנטר" בעיר. על פי כתב האישום, בסמוך לשעה 23:00 הגיע כלי הרכב שבו נהג אבו חיט לכיוון המחסום. השוטר עמד על הכביש וסימן לו לעצור באמצעות פנס.

"הנאשם, שהבחין בשוטר, לא נענה להוראתו, המשיך בנסיעה לכיוונו ואף האיץ את מהירות נסיעתו, כשכל העת המשיך השוטר לסמן לנאשם לעצור את רכבו", נכתב באישום. "הנאשם המשיך בנסיעה לעבר השוטר, והשוטר, שחש בסכנה, ניסה להתחמק מפגיעת הרכב אך ללא הצלחה. הנאשם פגע בשוטר והוא הוטח על קדמת הרכב ונזרק אל הכביש".

עוד בוואלה! NEWS:
השר ארדן הודיע: "עוברים לאי-הפללה של צרכני סמים קלים"
למרות שהואשם בקבלת שוחד: מצגר הוזמן לנאום בכנס על "כבוד הרבנות"
יעלון מחריף את הטון נגד בנט: "הנזק שגרם 'שר ההדלפות' חמור"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הנאשם פגע בשוטר והוא הוטח על קדמת הרכב ונזרק אל הכביש"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר מכן, על פי האישום, נמלט אבו חיט מהמקום ושוטרים נוספים שהיו באזור פתחו אחריו במרדף. "הנאשם הגביר את מהירות נסיעתו כדי לחמוק מהניידת, תוך נסיעה נגד כיוון התנועה, סיכן את חיי הנהגים האחרים וגרם לשלושה כלי רכב שהגיעו מולו לסטות במהירות לצדדים כדי למנוע התנגשות ברכבו", נכתב באישום. "רק אחרי כ-300 מטרים, הגיע הנאשם למעגל תנועה נוסף, איבד שליטה על רכבו, פגע בקיר בטון הסמוך למעגל התנועה ונעצר". יחד עם אבו חיט נעצרו שלושה צעירים שהיו איתו ברכב.

אבו חיט נאשם בעבירות של חבלה בכוונה מחמירה, סיכון חיי אדם במזיד בנתיב תחבורה, תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות הגורמת חבלה של ממש, הפקרה והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully