וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוש: נהג להסעת ילדיו של נתניהו לבילויים בסופי שבוע

26.1.2017 / 14:16

מודעת דרושים שפרסמו נציבות שירות המדינה ומשרד ראש הממשלה מציעה לסטודנטים לעבוד בסופי שבוע ובחגים בתור נהגים ברכב ממשלתי. המודעה מבקשת נהגים בעלי "נועם הליכות ואחריות אישית"

אבנר ויאיר נתניהו הערב באירוע הליכוד בגני התערוכה לאחר פרסום תוצאות המדגם, ינואר 2013. שלומי גבאי
הנהג יצטרך לבצע שליחויות שונות, כמו הסעת הילדים. יאיר/שלומי גבאי

נציבות שירות המדינה ומשרד ראש הממשלה פרסמו מודעת דרושים עבור סטודנטים למשרת נהג במשרד ראש הממשלה. בפירוט המשרה נכתב כי היא כוללת "נהיגה ברכב ממשלתי לצורך ביצוע משימות". בין תפקידי הנהג המיועד, גם הסעתם של ילדי ראש הממשלה בנימין נתניהו – יאיר ואבנר.

המודעה פונה לסטודנטים ונטען כי היא תבוצע באזור ירושלים. חלק מהדרישות מהמועמדים לתפקיד מתייחסות לתכונות אופי. כך למשל, נכתב במודעה כי יש צורך ב"מוכוונות לשירות, נועם הליכות ואחריות אישית". עוד נכתב כי המועמד יצטרך לנהוג בכלי הרכב במהלך סופי שבוע ובחגים וכי הוא יצטרך לבצע שליחויות שונות.

ממשרד ראש הממשלה נמסר בתגובה: "משרד ראש הממשלה מעסיק נהגים תורנים במשרת סטודנט בסופי שבוע על פי אישור שהתקבל מנציבות שירות המדינה".

אגף הביטחון במשרד ראש הממשלה מסר: "סידורי ההסעה והאבטחה נקבעים על ידי אגף הביטחון במשרד ראש הממשלה בהתאם לצרכים המבצעיים בלבד ולא על ידי משפחת נתניהו. היקף המענה האבטחתי מותאם להערכת האיום השונה ממאובטח למאובטח. מטבע הדברים, אגף הבטחון אינו יכול לפרט מרכיבי קביעת רמת האיום לגבי כל מאובטח".

משלכת ראש הממשלה נמסר: "הידיעה אינה נכונה, בין השאר מפני שאבנר נתניהו שומר שבת ואינו נוסע בשבת. כל ההחלטות בנושאי האבטחה נקבעות על ידי גורמי הביטחון וליאיר ואבנר אין שום חלק בכך".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
למרות שהואשם בקבלת שוחד: מצגר הוזמן לנאום בכנס על "כבוד הרבנות"
השר ארדן הודיע: "עוברים לאי-הפללה של צרכני סמים קלים"
מגנט אחד - מאות אלפי שקלים: כך התרחש עוקץ הבגדים הגדול

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה, 8 בינואר 2017. רויטרס
"טען שילדיו הם אנשים פרטיים". נתניהו/רויטרס

בעקבות פרסום המכרז פנתה תנועת אומ"ץ ליועצת המשפטית של ראש הממשלה, עו"ד שלומית ברנע-פרגו. "נבצר מבינתנו כיצד אישר משרד ראש הממשלה, וכיצד אישרת את עצמך, דרישה כה מחוצפת ושערורייתית למימון ענייניה הפרטיים של משפחת ראש הממשלה, מתקציב המדינה", נכתב. "נסיעותיהם הפרטיות של ילדי ראש הממשלה בסופי שבוע, שאביהם איננו מתלווה אליהן, אין להן דבר וחצי דבר עם ענייני המדינה. את בילוייהם הפרטיים של ילדי ראש הממשלה, יתכבד ראש הממשלה וישלם מהמשכורת שהוא מקבל מאוצר המדינה או יתכבדו ילדיו וישלמו מכספם שלהם".

עוד נכתב: "דרישה זו מקבלת ממד מיוחד של עזות-מצח נוכח הטענות המתעוררות בעצם הימים הללו במסגרת חקירת פרשת טובות ההנאה שבה חשוד מר נתניהו והקרויה 'תיק 1000'. במסגרת זו, נחקרות גם טובות הנאה שקיבל מר יאיר נתניהו מאילי הון ידועי שם מרחבי העולם. בהקשר זה, טען ראש הממשלה כי ילדיו הם 'אנשים פרטיים שלא בחרו בחיים הציבוריים'. נודה לך באם תואילי להסביר, כיצד יכולים 'אנשים פרטיים' כדוגמת בניו הבגירים של ראש הממשלה, להיות זכאים לשירות הסעות ממלכתי במימון המדינה".

(עדכון ראשון: 11:51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully